Lastniki iphone-ov so na to čakali kar nekaj časa

BMW je navkljub že tako visokim cenam svojih avtomobilov, storitev Apple Carplay svojim kupcem vseeno dodatno zaračunaval. Še več, to niti ni bilo enkratno plačilo ob nakupu avtomobila, temveč je BMW uvedel neke vrste naročnino za koriščenje te storitve. Po pretečenem 12 mesečnem poizkusnem obdobju, naj bi lastniki mesečno plačevali kar 72€, ob plačilu enkratnega zneska 267€ (300$) pa naj bi to storitev naslednjih 20 let koristili ‘brezplačno’.

V Kanadi so šli še korak višje, saj je tam enkratni znesek znašal ekvivalent 360 evrom. Seveda so se takoj pojavili očitki o smotrnosti zaračunavanja storitve, ki je standardna in brezplačna že v večini avtomobilov precej nižjega cenovnega ranga, zato so se pri BMW končno odločili storitev Carplay ponuditi zastonj. Storitev po Apple-ovih besedah že v osnovi proizvajalce avtomobilov ne stane popolnoma nič, seveda pa imajo stroške z implementacijo sistema v vozila.

“BMW vedno želi zadostiti potrebam naših kupcev, ta politika pa je namenjena ravno temu, saj izboljša uporabniško izkušnjo v naših avtomobilih,” je dejal predstavnik znamke BMW v intervjuju za Autocar. Čeprav so se proizvajalci avtomobilov dolgo trudili, da bi proizvajalce mobilnih telefonov držali stran od avtomobilske industrije, ker naj bi sami znali stvarem streči bolje in ustvariti boljše/lažje sisteme, pa se čedalje več znamk odloča za njihove vmesnike, pa naj bo to Apple Carplay ali pa Android Auto.

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Prosimo, vnesite svoje ime

*

code