Nova generacija najpopularnejšega bavarskega modela bo bolj pozornost zbujajoča in edinstvena. Seveda pa bo pri razvoju potrebno paziti na dejstvo, da bodo z novim oblikovanjem in tehnologijo morali prepričati skoraj vsakega četrtega BMW kupca... jim bo to ponovno uspelo?

Nova platforma, ki si jo bo G20 serija 3 delila z novim BMW X3, bo dodelana do vseh najmanjših podrobnosti. Autobild navaja, da je novi paradni konj v obliki sedmice razkril popolnoma nove možnosti, ki bi jih lahko vpeljali v nižje modele. Tako bo trojka občutno drugačna tako v notranjosti kot tudi na zunanjosti.

Ob prvem pogledu na računalniško upodobitev opazimo občutno drugačne linije od trenutne generacije, prestižnejši občutek pa je dosežen z uporabo kroma. Temelji G20 serije 3 prihajajo iz platforme CLAR. Modularna arhitektura omogoča visoko fleksibilnost, multi-materialno zmogljivost, izboljšano togost in manjšo težo. CLAR se lahko uporablja pri štirih različnih pogonskih sistemih – bencinskem / dizelskem, hibridnem, električnem (BEV) in takšnem na gorivne celice (FCEV). Načrtovana je tudi inovativna, prilagodljiva tehnologija osvetlitve – v najmočnejši različici naj bi bila uporabljena kombinacija laserskih in OLED luči. V primerjavi s prejšno trojko naj bi naslednja premogla boljši nadzor stabilnosti, integralno aktivno krmiljenje, progresivno zadnjo os in novo generacijo zavor za serijo 3 in 4.

bmw-g20-3

BMW že aktivno razvija in modernizira trenutno paleto motorjev za prihodnje generacije. Ko bo serija 3 začela s proizvodnjo – ki naj bi bila načrtovana za poletje 2018 – bo slednja imela možnost uporabe električno gnanega kompresorja za instant navor, močnejše električne motorje in posodobljeno hibridno tehnologijo. Nedavno predstavljen 330e je le pionir v razvoju, ki se bo nadaljevalo v prihodnjih letih. Do takrat lahko pričakujemo več kilovatnih ur baterije in občutnejše krajše dobe polnjenja.

bmw-g20-3-2

Nova serija 3 bo nedvomno storila ogromen korak naprej. Head-up prikazovalnik bo postal primarna točka za informacije, infotainment sistem pa bo deloval na dotik in celo geste – kot pri G11/g12 seriji 7. Assistance sistemi bodo izpopolnjeni in razširjeni: Traffic Jam Assistant bo deloval do 60 km/h, spremembe pasov pa bodo izvedene popolnoma brez pomoči voznika, tudi ob težjih razmerah. Če bo trojka res prevzela lastnosti sedmice, lahko pričakujemo pametni Keyfob ključ, s katerim se vozilo parkira samo, večina sistemov pa se bo posodabljala sama po sebi – tako kot na pametnih telefonih. Marsikdo bi bil izjemno navdušen nad takšnim vozilom, ki bi svoje prve kupce lahko našel že čez slaba tri leta. Verjetno pa bomo veseli že, če se bo uresničilo vsaj pol takšnih govoric.

Vir: Autobild.de

1 komentar

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Prosimo, vnesite svoje ime

*

code