Eisenmann je imel privilegij dizajnirati in izdelati izpušni sistem za prav vsak pomemben M model. Njihovi izpušni sistemi so bili nameščeni na vozilih kot so E30 M3 pa vse do današnjega F10 M5 in F82 M4, F87 M2 pa je naslednji logičen korak. Skupaj z IND Distribution so izdelali ter testirali odličen izpušni sistem za BMW M2, ki lastniku zagotovi čudovito rohnenje motorja, ki na plano prihaja iz štirih izpušnih cevi na zadku vozila.

Eisenmann je imel privilegij dizajnirati in izdelati izpušni sistem za prav vsak pomemben M model. Njihovi izpušni sistemi so bili nameščeni na vozilih kot so E30 M3 pa vse do  današnjega F10 M5 in F82 M4, F87 M2 pa je naslednji logičen korak. Skupaj z IND Distribution so izdelali ter testirali odličen izpušni sistem za BMW M2, ki lastniku zagotovi čudovito rohnenje motorja, ki na plano prihaja iz štirih izpušnih cevi na zadku vozila. Pri snovanju izpušnega sistema za BMW F87 M2 je potrebno biti pozoren na različne lastnosti, ki jih more izpušni sistem zagotoviti. Kot prvo je potrebno poskrbeti za zboljšano delovanje motorja. Kot drugo pa mora zagotoviti klasičen, globok zvok, istočasno pa bolj odzivno stopalko za plin. V določenih trenutkih mora biti zvok resnično športen, globok in glasen, za vsakdanjo rabo pa mora biti le-ta tudi primerno diskreten. In prav to je razlog, da je Eisenmann skupaj z IND razvijal in testiral izpušni sistem za M2 kar 10 mesecev, saj so želeli zagotoviti vse potrebne atribute in izdelati najboljši izpušni sistem za to specifično športno vozilo.

Eisenmann F87 M2 Performance Exhaust System 4

Eisenmannov poprodajni izpušni sistem spremeni izhodne izpušne cevi in poskrbi za resnično prijeten športen zvok, ki bo zadovoljil tudi prave BMW M entuziaste. Izpušni sistem je tudi lepo implementiran v zadnji odbijač, kar so zagotovili z vnaprej določenimi merami in obliko. Izpušni sistem se perfektno umesti v odbijač, kjer mu družbo dela zadnji difuzor. Zaključki izpuha so na voljo v štirih različnih različicah: surovo nerjaveče jeklo, brušeno jeklo, polirano jeklo ali črno obarvano. Dodatki iz ogljikovih vlaken vse skupaj še dodano začinijo in napravijo bolj privlačno.

Lopute so pri tem izpušnem sistemu nastavljive in se odpirajo ali zapirajo glede na voznikove želje. Ko so lopute odprte je zvok bolj izrazit in brutalen, motor p bolj odziven. Oglejte si spodnjo galerijo in videoposnetek. Uživajte!

 

 

Vir: IND Distribution

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Prosimo, vnesite svoje ime

*

code