V preteklih dneh je Wallis ponovno organiziral »otvoritev« salona. Čeprav je salon odprt že skoraj polovico leta, je potrebno slab poslovni začetek 'zagnati' z navideznimi PR dogodki. Očitno je vodstvo pozabilo, da že več mesecev oznanjajo odprt salon in oglašujejo svoje storitve. V kako globoko luknjo so zabredli, če je potrebno takšno sproducirano in umetno oglaševanje?

Na socialnih omrežjih salona lahko zasledimo bahanje, da v Wallis Ljubljana ponujajo nove procese in tehnologije. Govor o tem je povsem brezpredmeten. Vsi BMW trgovci in serviserji (brez izjem) imajo enake, vnaprej predpisane procese iz strani BMW. Izgleda, da je to le še en neuspel poskus zavajanja ljudi in poskus lovljenja novih strank. Po zelo zanesljivih internih informacijah v podjetju smo izvedeli, da je že več kot polovica strank servisa Wallisa prešlo h konkurenčnim Avto Aktivu, Avtovalu in vrhniškemu Molku.

Ali ni to dovolj velik pokazatelj, da je nekaj hudo narobe?

Umetno ustvarjena otvoritev, ki je bila namenjena za novinarje, je tudi razkrila prave obraze ljudi, ki smo jih bili primorani omeniti že v preteklih člankih. Prisotni novinarji, najbolj željni denarja pa se vabilu propadajočega projekta v ljubljanski Šiški, seveda niso morali odreči.

(Money talks, and if people are as shallow as a piece of paper, then money screams.)

Denar govori, in ko je na vse, za kar se zavzemaš, možno vplivati le s kosom papirja, denar kriči . . .

Moramo pa poudariti izvrstno delo zaposlenih; vneto brišeta resnične komentarje na socialnih omrežjih, zgleda, da si morata plače zaslužiti na tak ali drugačen način.

Wallis Motor Ljubljana, ki naj bi veljal za glavnega trgovca in serviserja na območju, ima samo še dva servisna sprejemnika. Za primerjavo, ima majhen selmarjev kleparsko-ličarski center v Slovenski Bistrici enako število sprejemnikov. Sramota za tako velik in odmevajoč projekt kot je bil Wallis Motor Ljubljana. Nezadovoljstvo delavcev pa se kaže tudi na drugih frontah; iz podjetja so odšli mehaniki kot tudi delavci v kleparsko-ličarski delavnici. Glede na to, da se govori, da je kvaliteta storitev pod vsakim nivojem, pomanjkanje dela sploh ni presenečenje, temveč le odraz njihovega poslovanja ter zavzemanja za stranke. Ko večkrat od različnih ljudi slišiš, da iz Wallisa prejmeš avtomobil v slabšem stanju kot je prišel vanj, se začneš resno spraševati, kaj o vsem tem razmišlja vodstvo? Povrh tega pa so cene nadvse absurdne, še toliko bolj, glede na kvaliteto, ki jo ponujajo.

Očitno je, da izvršni direktor Blaž Urbanija vodi podjetje tako kot nosi zaščitno masko – neuspešno.

To pa je logičen potek dogodkov, ko si na pozicijo direktorja izbran kot zadnja možnost in se iz navadnega prodajalca v podjetju Autocommerc preleviš v direktorja brez izkušenj in predvsem brez kompetenc.

Trenja pa se kot smo že omenili dogajajo tudi znotraj podjetja – vodilni Blaž Urbanija namreč s svojimi podrejenimi ne želi oziroma ne komunicira, svoje delavce le tiho vodi v slepo ulico. V vsem tem kaosu, ki se dogaja v Šiški, pa na zeleni veji sedita Avto Aktiv in Avtoval, ki iz dneva v dan prejemata nove stranke, ki ena za drugo odhajajo iz Wallisa po rešitve drugam. Razlika je v tem, da imata servisne delavnice polne in skozi izhodna vrata odhajajo stranke zadovoljne, vodstvo pa si z nasmeškom na obrazu mane roke. 

Upamo le, da bo Avto Aktiv v Ljubljani zgradil nov center – Ljubljana je pripravljena in si nov center zasluži in potrebuje. Pričakuje se, da bo priložnost izkoriščena do konca in zadeva izpeljana tako kot mora biti.

Koncept AC Pentlja

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Prosimo, vnesite svoje ime

*

code