Trenja med trzinskim Avto Aktivom in ljubljanskim Wallisom se poglabljajo, Wallis pa se iz dneva v dan sooča z vse večjimi težavami in trenutno v slovenskem prostoru ne najde realne rešitve za nadaljnji obstoj.
Osrednjeslovenska trgovca Avto Aktiv Intermercatus in Wallis Motor Ljubljana sta zopet glavna aduta v govoricah zadnjega časa. Ena izmed najzanimivejših je ta, da je Wallis Adria, kot glavni distributer JLR za Slovenijo, preprosto prenehal dobavljati Jaguar in Land Rover vozila na Avto Aktiv. Je to kočljiv problem in indikator, da je nekaj narobe?

Na drugi strani je Avto Aktiv v prvih treh mesecih prodal le 12 modelov iz Jaguar Land Rover (JLR) programa, kar je terjalo neizpobiten posmeh trga in hkrati se poraja vprašanje, kje nastaja problem?

Madžarski velikan, ki je očitno Slovenijo doumel kot mamljiv ter lahek trg, je s takim načinom poslovanja in z vodstvom, ki nalogi ni kos, pristal v nepomembni ter pozabljeni luči. Po zelo zanesljivih internih informacijah v podjetju smo izvedeli, da je že več kot polovica strank servisa Wallis prešlo h konkurenčnim servisom na območju, konkretneje v največjem številu trzinskem Avto Aktivu.

Težko je pričakovati kaj drugega, ko storitve Wallis Motor Ljubljana niso na pričakovanem ter željenem nivoju.

Kljub vse večjim pomanjkanjem strank pa si je Wallis vseeno dovolil dvigniti ceno mehanične ure, kar potencialne stranke le odvrne od njihovih precenjenih storitev. Na drugi strani pa Avto Aktiv ponuja kvalitetne storitve za izredne ter dostopne cene, kar je pokazatelj, da je vsekakor mogoče. Da se situacija le še bolj zaplete pa je v Ljubljani v bitko stopil še tretji adut – novomeška Makoma oziroma 1. Alternativa, ki na ljubljanskem Viču prevzema še del nezadovoljnih strank, ki odhajajo iz Wallisa.

Vodilni mož Wallisa, Blaž Urbanija, pa svoj čas usmerja v iskanje PR agencije, ki bi to katastrofalno sliko, ki so si jo naslikali v prvih mesecih obratovanja, popravili. Glede na vse očitke, prodajne številke in govorice (ki izvirajo iz dejstev), še tako dobri piarovci tej nalogi ne bodo kos. Odgovorni za objavljanje novic na spletu in družbenih omrežjih pa ne ločijo niti med BMW serije 1 in BMW X1; potem takem je povsem logično, da celoten sistem razpada. Prav tako je na oglasu za limuzinsko serijo 5 v naslovu pripisan “Touring”. Kljub novi vodji marketinga, se fiaski na družbenih omrežjih in uradni spletni strani nadaljujejo in celo stopnjujejo! Do objave našega prispevka, so odgovorni eno od svojih površnih ter nerazumljivih napako že odpravili, druga pa bo najverjetneje izginila kmalu po objavi našega članka.

Če je plačilo edina resna motivacija za uspešno opravljeno delo, potem je težko pričakovati pozitivne spremembe v poslovanju.

Matični Wallis Nyrt. pa v teh časih poskuša stvari priti do dna in se na lastne oči prepričati, kje zares tiči problem. Skozi skrivnostne nakupe po Sloveniji, so na koncu prišli do zaključka, da je problem ravno ‘doma’ v salonu Wallis Motor Ljubljana. Trenutno pa resno premišljujejo, da poleg trenutnega direktorja financ, Janija Bascija, na visok položaj postavijo še nekoga iz matičnega podjetja, ki bi lažje nadzoroval situacijo in verjetno uspešneje poročal vodstvu Wallis Nyrt.

BMW Slovenija pa se tako znajde v zanimivi situaciji, vodstvo pa verjetno v velikem strahu, saj je slaba prodajna statistika ter nenehno trenje v prostoru pooblaščenih trgovcev BMW vozil velik pokazatelj nezmožnosti obvladovanja trga. Vprašanje časa je samo še kdaj bo Avto Aktiv Intermercatus uradno začel z gradbenimi deli novega avto centra Pentlja na Viču, saj je to trenutno edina realna rešitev za BMW na slovenskih tleh. Lokalna pisarna pa nima ideje, kako to informacijo sploh deliti s trgom.

Ali bodo nastali pomisleki ter govorice, da uradni uvoznik vozil, BMW Slovenija, favorizira enega od trgovcev?

AC Pentlja

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Prosimo, vnesite svoje ime

*

code