Ko razgrnemo plašč na površini in dejansko pogledamo situacijo v potankost, lahko vidimo jasne razloge, zakaj je Avto Aktiv Intermercatus pričel s tako agresivnim stilom oglaševenja v Ljubljani.

“Ljubezen” med Wallis Motor Ljubljana in Avto Aktivom pojenja in zloglasni postopek prevzema oziroma prodaje Avto Aktiva družbi Wallis trenutno miruje. Prvi mož švicarskega podjetja – Klaus Berning – je namreč zaustavil pogajanja.

Le zakaj?

Avto Aktiv je spoznal, da ima Wallis, od prevzema salona v ljubljanski Šiški, absolutno porazne rezultate poslovanja. Očitno je, da gre že dolgo ustaljenemu Avto Aktivu neizmerno boljše in to so vodilni spoznali tudi sami. Le vprašanje časa je, kdaj bo ‘projekt Wallis’ kolapsiral in mogoče dokončno zapustil poslopje za trgovskim centrom Aleja.

Nerazumljivo se zdi, zakaj je poslovanje Wallisa na tako nizkem nivoju. Seveda obstaja več razlogov, eden izmed teh tudi zaprtje salona za daljše časovno obdobje, zaradi ukrepov za preprečitev širjenja COVID-19. Obstajajo pa tudi drugi, mogoče bolj tehtni razlogi.

Wallis je ceno mehanične ure dvignil na kar 97,50 eur. 

Dvig cene v tako nepredvidljivih časih, na tako nihajočem se trgu se zdi čisti nesmisel. In rezultat tega se kaže v praznih servisnih delavnicah, v praznem salonu ter rdečih številkah prodaje. Danes pa je očitno, da jim v grlo teče voda in da pod vsakim pogojem želijo ustvariti kakršnokoli reakcijo, samo da bo prikazana popačena slika realne situacije. Tako smo danes priča panični razprodaji zalog ter prodaji vozil pod ceno.

Redki kupci, ki se odločajo za servisiranje v delavnicah madžarskega Wallisa pa morajo vsak rezervni del, ki ga potrebujejo, plačati po predračunu, v kolikor to ne naredijo, ga Wallis ne bo niti naročil. Drugi trgovci znamke BMW v Sloveniji na rezervne dele dajo svojim strankam med 5 % in 20 % popusta, dočim Wallis ne ponuja nič.

Velika Madžarska, ki je očitno Slovenijo doumela kot mamljiv ter lahek trg, je s takim načinom poslovanja in z vodstvom, ki nalogi ni kos, pristala v nepomembni ter pozabljeni luči. Potemtakem ni čudno, da so številke prodaje pod vsakim nivojem, vprašanje je le, kaj počne vodstvo oziroma direktor? Mu je, v kolikor redno prejme plačo, za poslovanje vseeno?

Avto Aktiv pa celotno situacijo s polnimi delavnicami previdno opazuje ter čaka na potop očitno neuspešnega prevzema A-Cosmosa. Tudi sami so z željo po hitremu koncu neuspešnega projekta Wallis, začeli s posebnimi akcijami ter atraktivnimi cenami. Sodeč po prometu, Avto Aktivu do kolen ne sežeta niti novomeška Makoma ter štajerski Selmar, skupina pod vodstvom nekdanjega prvega moža Porscheja, le mirno ter zbrano nadaljuje svojo pot uspeha.

Wallis pa se na drugi strani sooča tudi z notranjimi težavami, predvsem prihaja do izraza problem z novim vodstvom. Vodilni mož Wallisa, Blaž Urbanija, ki je v preteklosti sedel v pisarnah znamke Mercedes-Benz (Autocommerc), pa je prekinil komunikacijo z zaposlenimi, in jih tako rekoč ‘žejne pelje čez vodo’. Namesto iskanja rešitev slabe prodaje, se direktor ukvarja z izbiro novega službenega vozila. Neresnost ter “prevelika riba v rokah neizkušenega ribiča” se izražajo na situaciji, ki jo doživljajo.

Dodatno vprašanje pa se tiče tudi zloglasnega projekta AC Pentlja na Viču. Zakaj projekt miruje, zakaj se ne dela na projektu, ki ima gradbeno dovoljenje? Kje nastajajo problemi, kdo nagaja komu?

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Prosimo, vnesite svoje ime

*

code