Za namen razrešitve nesporazumov ter oznanitve nekaterih ostrih opazk, razkrivamo nekaj prekritih informacij, ki bi slovenske kupce nedvomno zanimale.

Na naslov Avto Aktiv Intermercatus smo poslali novinarska vprašanja, ki se nanašajo na aktualne zadeve dotikajoč se prevzema Wallisa, gradnje AC Pentlja Vič ter splošne usode ter prihodnosti družbe Avto Aktiv Intermercatus v Sloveniji.

Novinarska vprašanja naslovljena na Avto Aktiv Intermercatus

Glede na to, da je gospod Poropat leta 2016 z našim medijem opravil intervju, ter v njem trdil, da bodo že 3 leta nazaj – leta 2018 – odprli nov največji avto center v Sloveniji, so torej naša vprašanja še kako na mestu. Na vašo, našo ter njihovo žalost, Avto Aktiv Intermercatus na zastavljena vprašanja ni odgovoril, kar pa nas preprosto pripelje do tega, da nerazkrite informacije z vami enostavno delimo sami.

 Prijavili smo se in na natečaju tudi zmagali. Ob vseh teh projektih imamo torej še en res ogromen projekt in računamo, da bomo lahko ob koncu leta 2018 prerezali vrvico in odprli nov prodajno-servisni center za BMW in MINI, motorna kolesa in BMW M. Torej v enem sklopu celo matično tovarno BMW: BMW, BMWi, MINI, M in motorna kolesa. To je bila tudi želja BMW-ja, da v Ljubljani nastane pravi center. Naša investicija bo zelo velika, vendar bomo zgradili poslopje, kakršnega v Sloveniji še ni bilo.

Matjaž Poropat za BMWBLOG.si (2016)

INTERVJU: (Avto Aktiv) Matjaž Poropat – Spreminja se cel svet, tudi Avto Aktiv!

Iz samozavestnega odgovora, v katerem je opazno prepričanje v uspeh znamke ter imena Avto Aktiv, do zavijanja v molk ter prodaje zemljišča, na katerem bo nedvomno zrastlo eno najbolj uglednih ter priznanih centrov v regiji. Od tega citata bo kmalu minilo že pet let, o projektu AC Pentlja pa še vedno ne duha in ne sluha. Vsaj ne s strani Avto Aktiva.

Kdaj sledi druga faza, ta hip še ne vemo, saj razmere otežuje tudi epidemija koronavirusa. Recimo, da je trenutno še vse odprto. Vsekakor pa bomo center potrebovali, da bomo lahko ugodili potrebam naših strank,« odgovarja Poropat. V AC Pentlji bosta dom našli znamki BMW in Mini.

Matjaž Poropat za avto.Finance (2020)

Zaradi lastne odločitve o tem, da se Avto Aktiv zavije v molk, pa vam iz zanesljivih virov lahko rakzrijemo, da je celoten projekt na Viču bil že meseca maja prodan drugemu investitorju. Glede na to, da so vseskozi zatrjevali, da se Avto Aktiv širi in deluje pozitivno se poraja vprašanje, kako je mogoče, da se plan nadaljnega širjenja sprevrže v prodajo največjega prihajajočega centra v regiji? Projekt AC Pentlja, oziroma zemljišče je bilo prodano podjetju, ki se ukvarja s preprodajo nepremičnin in parcel (kupca zaradi GDPR pravilnika ne smemo javno objavit).

Od posrednika pa bo le-to kupil znan TRGOVSKI center. Na parceli bo torej nastal nov trgovski center ter šušlja se tudi o hotelu!

Vse kar lahko slišimo iz ust direktorja Matjaža Poropata so floskule in prekrivanje resnice. Glede na to, da je sam zatrdil da bodo center potrebovali za ugoditev potreb njihovih strank, lahko torej sklepamo, da s prodajo projekta AC Pentlje, Avto Aktiv Intermercatus dejansko zapušča slovenska tla, saj brez le-tega ne bodo kos trgu?

Kar je pa najbolj podlo v celotni situaciji pa je definitivno zavedno prekrivanje začetka konca podjetja vsem svojim zaposlenim. Prav tako ni znana prihodnost MINI-ja, posledično pa je negotova tudi prihodnost zaposlenih v prodajnem salonu v BTC-ju.

Prav podlo ter nadvse nečloveško je, ko delavec za hude težave podjetja izve preko spletnega medija, namesto, da bi informacijo prejel s strani nadrejenih. Kako negotovo ter poraženo se počutiš, če ne veš, kdaj si boš moral v teh nepredvidljivih časih poiskati novo delovno mesto?

Izpiz is zemljiške knjige

Kot sem že povedal na samem začetku, je v našem podjetju dolgoročna vizija postati številka ena za znamko BMW v Sloveniji. To je definitivno.

Matjaž Poropat za BMWBLOG.si (2016)

Da pa se Avto Aktivu mogoče res približuje začetek konca na slovenskih tleh, pa še dodatno potrjuje dejstvo, da je Wallis Motor Ljubljana pretekli teden prejel gradbeno dovoljenje za dograjevanje poslopja ter splošnega večanja svoje hale na Celovški c. 182. Wallis Motor Ljubljana bo namreč prevzel program JLR (Jaguar, Land Rover), ki je trenutno zaenkrat pod okriljem Avto Aktiva.

Tišina je najglasnejša v trenutkih, ko je zares potrebno spregovoriti. Tako kot se je v tišino zavil sam Avto Aktiv, o celotni sitauaciji prav tako komentarja ne podaja niti lokalna pisarna, BMW Group Slovenija. Glede na to, da kot krojitelj določa strategijo trgovske mreže, da je glavni “organ”, ki nadzira celoten trg, bi bil komentar še kako na mestu – navsezadnje se gre za prihodnost znamke BMW na slovenskih tleh.

Združitev oziroma prodaja nepremičnin in prenos posla na AutoWallis bodo izpeljani predvidoma do marca prihodnje leto. »To je odvisno tudi od pridobitve dovoljenj. Se nam pa nikamor ne mudi, pomembno je, da smo začeli postopek in se načelno dogovorili,« še pravi Matjaž Poropat.

Matjaž Poropat za Finance (2020)

Torej se je sunkovita sprememba v ‘prevzemu’ AutoWallisa zgodila šele letos, glede na to, da o tem ni več ne duha ne sluha in da je gospod Poropat konec preteklega leta trdil, da se bo zadeva izpeljala že v prvi polovici leta 2021. Situacija se je glede na potrjene informacije konkretno spremenila – od prodanega zemljišča za gradnjo AC Pentlja, do prihajajočega odvzema programa JLR Avto Aktivu in dodeljeno gradbeno dovoljenje Wallisu na Celovški cesti v Ljubljani… Tako v ospredje pride eno glavnih vprašanj – kaj se bo zgodilo z zaposlenimi? Glede na to, da niso seznanjeni s trenutno situacijo prodaje AC Pentlje, je očitno, da jih vodilni vodijo v slepo ulico in iz nje morda nikoli več ne najdejo izhoda. Prazne besede gospoda Poropata in še bolj zaskrbljujoče skrivnosti, ki jih taji sam Klaus Berning, bodo celotno podjetje lahko kaj kmalu potisnile čez rob prepada.

Avto Aktiv neprestano poudarja pojem razlika. Razlika v čemu? Ljudje naredimo razliko? Kako se z neprestanim zavajanjem ter širjenjem laži po družbenih omrežjih, prekrivanjem resnic razlikujejo od ostalih? Da so v tem kar počnejo še bolj nečloveški ter podlost v dejanjih izstopa še bolj?

Ljudje naredimo razliko – s korektnim, pristnim, iskrenim ter odkritim pristopom. S transparenco. Z vzglednimi dejanji ter poštenostjo. Iskreno ničesar od naštetega ne prepoznamo v odnosu ter delu trzinskega podjetja.

Avto Aktiv Intermercatus je v Sloveniji pred robom popolnega kolapsa – ruši se hierarhija, prekrivajo se (predvsem za zaposlene) pomembne informacije, pozornost se preusmerja na nepomembne nebuloze ter iskanje nepotrebne pozornosti na družbenih omrežjih. Kako resno lahko razumemo podjetje, ki se več ukvarja s širjenjem neresnic ter ustvarjanjem mahinacij kot pa z lastnimi problemi, ki se iz dneva v dan kopičijo?

So objave na družbenih omrežjih zares bolj pomembne od načrtovanja prihodnosti podjetja?

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Prosimo, vnesite svoje ime

*

code