Kot kaže je situacija v Ljubljani končno zaključena! Wallis Motor Ljubljana, ki je v lasti AutoWallis Nyrt, je na poti prevzema Avto Aktiv Intermercatus!

Avto Aktiv Intermercatus (v nadaljevanju Avto Aktiv) je sicer v lasti švicarskega podjetja, katerega direktor je Sloveniji že znan – sloviti Klaus Berning. Nekdanji drugi mož Porscheja upravlja s trgom vozil v Sloveniji kot tudi v Ukrajini (čeprav ne gre za ista podjetja).

Klaus Berning

Zaradi konsistentno slabih prodajnih številk znamke BMW, se slednjemu podjetju v Sloveniji ne piše dobro. Tako je Avto Aktiv potencialen kandidat za prodajo podjetju Wallis Motor Ljubljana, kateri je v novembru prevzel poslovanje ljubljanskega A-Cosmos. V Sloveniji so sicer prisotni že od prej, saj je Wallis Automotive Europe, ekskluzivna zastopnica znamk Jaguar in Land Rover, po pridobitvi dovoljenja organa, pooblaščenega za konkurenco (Javna agencija Republike Slovenije za varstvo konkurence), pa bo začela tudi z veleprodajo znamke Opel, s katero je trenutno prisotna že na Hrvaškem, v Bosni in Hercegovini ter na Madžarskem.

Glede letos zelo aktualne afere AC Pentlja, pa situacija kot kaže še vedno ni kristalno jasna. V novembru je bilo izdano gradbeno dovoljenje za izgradnjo centra za Jaguar in Land Rover ter BMW. Ker pa se situacija iz dneva v dan spreminja, ni več evidentno, ali bo gradnja celotnega kompleksa sploh izpeljana.

Upodobitev končne različice AC Pentlja

Težave pa si je v teh negotovih časih nakopal tudi MINI, saj številke kažejo na zelo slabo prodajo. Kakšna usoda se torej kroji Avto Aktivu, ki na svoji strani ponuja zelo nizke cene. Smrdi po dampingu? Spomniti se je treba, da v EU velja protidampinška zakonodaja, ki ščiti konkurenco pred nepošteni trgovski praksi.

ZANIMIVOST: Autocommerce (zastopnik Mercedes-Benza) naj bi v Kopru svoje poslovanje predal dominatnemu AvtoPlus-u!

Tukaj pa se že tako kompleksne razmere le še bolj zapletejo. Avto Aktiv, ki je že leta 2016 zmagal na razpisu za gradnjo omenjenega avto centra in katerega direktor Matjaž Poropat je v ekskluzivnem intervjuju z nami omenjal odprtje salona leta 2018, je v procesu popolnega umika iz slovenskega trga!

INTERVJU: (Avto Aktiv) Matjaž Poropat – Spreminja se cel svet, tudi Avto Aktiv!

To pomeni absoluten prevzem vodenja iz strani Wallis Motor Ljubljana. Avto Aktiv, ki v Sloveniji zaposluje približno 85 ljudi, je informacijo o domnevni prodaji podjetja nekaterim svojim zaposlenim že predal. Zdi se, pa da bo Wallis Motor Ljubljana s prevzemom Avto Aktiva rešil dejansko situacijo, zavaroval službe in premoženje, ter salone Avto Aktivu (z izjemo avto centra v Novi Gorici in Trzinu) dajal v podnajem.

Pretekli teden pa smo na Avto Aktiv naslovili tudi nekaj vprašanj glede na trenutno situacijo, vendar iz njihove strani pričakovano nismo prejeli odgovora – kot kaže smo odprli rano in jih iznenadili, saj je kmalu po našem povpraševanju odgovorni prenesel informacijo v Novo Gorico o morebitnem obisku iz Madžarske…

Del tega kar nas je zanimalo, na kaj Avto Aktiv ni želel odgovoriti, si lahko preberete spodaj:

  • Kako komentirate, da Wallis prevzema Ljubljano s programom BMW? Po naših informacijah BMW Slovenija ne dovoli več izgradnje novega centra na Viču; oddelka in salona za prodajo novih vozil BMW?
  • Pričakovano je bilo in sedaj imamo informacije, da ste s prihodom družbe Wallis v postopku izgube licence za Jaguar in Land Rover? Wallis je namreč distributer na področju Adria regije.
  • Kako komentirate, da vaš lastnik, Klaus Berning, intezivno prodaja projekt na trgu, po naših informacijah se umika iz trga? Kakšna je reakcija zaposlenih in strank?
  • Zakaj BMW Slovenija ne želi več da imate prodajo v Ljubljani? Ali ste imeli težave z zadovoljstvom strank?
  • Ali je možno, da združite moči z družbo Wallis in se tako izognete uvozniku BMW Slovenija?
  • Ali je možnost, da boste prodali dejavnost BMW družbi Wallis, kot je naredil A-Cosmos d.d.? Imate v mislih še kakšno rešitev?

Kot je vidno, smo situacijo že nekoliko napovedovali, Avto Aktiv pa ni želel podati komentarja, kar je še toliko večji pokazatelj nemoči.

Javna agencija Republike Slovenije za varstvo konkurence (AVK) pa prošnje o soglasju preprodaje oziroma predaje poslovanja še ni prejela. Ni jasno, kje tiči problem in zakaj se posel še ni realiziral, vendar pričakujemo uradno oznanilo v prihodnjih dneh.

Hkrati tudi nismo seznanjeni s stališčem BMW Slovenija, ki pa kot krojitelj določa strategijo trgovske mreže. Po realizaciji te kupčije bosta v Sloveniji torej le še dva trgovca. Zastavili smo konkretna vprašanja ki se tičejo akutalne problematike trgovanja z vozili BMW v prestolnici, povprašali tudi po situaciji glede AC Pentlje ter o prihodnosti Wallis Motor Ljubljana kot morebitnega monopolista prodaje vozil BMW:

  1. Ali BMW Group še vedno podpira projekt AC Pentlja – nov BMW center na Vič-u katerega otvoritev je bil obljubljena že konec leta 2018?
  2. Bo Wallis Motor Ljubljana edini pooblaščeni prodajalec vozil BMW v Ljubljani?
  3. Ali še vedno podpirate širitev AAI v Ljubljano – novo prodajno mesto vozil BMW?

Na naša vprašanja o prihodnosti trga so podali zelo nejasen odgovor (predstavnica za stike z javnostjo – Maja Ilec) ter se celotni situaciji želeli izmakniti:

“…trenutne razmere so spremenile trg. Zato je bil potreben premislek o strategiji trgovske mreže. Naš glavni cilj je ohraniti trgovsko mrežo ekonomsko zdravo, stabilno in vzdrževati močna poslovna partnerstva, da zagotovimo najboljšo uporabniško izkušnjo in zadovoljstvo strank. Za nadaljnja pojasnila se prosimo obrnite na podjetja, ki jih omenjate v vprašanjih.”

Na nadaljne konkretnejše odgovore smo predstavnico ponovno pozvali, a se je ta zavila v molk. Iz strani BMW Slovenija torej odgovore še čakamo, ampak glede na situacijo katero smo oznanili jih ne pričakujemo.



NADALJEVANJE:

ESKLUZIVNO: Razkrivamo podrobnosti prevzema AAI. Kašna usoda sledi z lokalno pisarno?

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Prosimo, vnesite svoje ime

*

code