Za razliko do nekaterih drugih nadgradenj podjetja G-Power tokratna serija 5 na prvi pogled ni tako zelo izstopajoča. Še največja sprememba je pri sami moči, ki jo avtomobil doseže po posegu.

Za začetek je podjetje G-Power poseglo po bencinskem modelu BMW 540i pri katerem so s pomočjo nameščenega modula Bi-Tronik 5 V1 iz 3,0 litra velikega TwinPower Turbo vrstnega šestvaljnika uspeli doseči 400 konjskih moči in 540 Nm navora. Za primerjavo naj povemo, da serijsko motor razvije 340 konjskih moči in 450 Nm navora. Nadgradnja je torej dovolj zajetna in najverjetneje poskrbi za občutno izboljšano dinamiko.

G-Power pa si je drznil poseči celo po dizelskih agregatih in sicer natančneje po modelih 540d in M550d. Obe vozili po namestitvi modula D-Tronik 5 V1 nudita povsem novo zmogljivost. BMW 540d je iz 320 konjskih moči in 680 Nm navora dosegel 380 konjskih moči in 750 Nm navora.

bmw-5-series-g-power-tuning (5)

BMW M550d s kar štirimi turbinami pa je po drugi strani iz že tako mogočnih 400 konjskih moči in 760 Nm navora moč povečal na 460 konjskih moči in osupljivih 860 Nm navora.

Predelovalec je poleg omenjenega ponudil tudi drugačno različico modula D-Tronik 5 V1, ki je namenjen modelom 520d, 525d in 530d nove serije 5. G- Power se je torej okrepljeno pripravil na novo serijo 5 ter na stranke, ki želijo iz svoje petice prejeti dodatne mišice.

Nemški G-Power pa seveda ni mogel brez zunanjih sprememb, pa tudi če so slednje le manjše. Za serijo 5 so namenili izredno lahka Hurrican RR platišča, ki so na voljo v dveh velikostih: 9 ali 10,5×20 palcev in 9 ali 10,5×21 palcev. Platišča so oblečena v pnevmatike velikosti 245/35R20 in 285/30R20 ali 255/30R21 in 295/25R21.

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Prosimo, vnesite svoje ime

*

code