G-Power je posodobil svojo ponudbo na limuzino M5 s paketom G5M Hurricane RR, ki vključuje močno povečanje moči in nekaj vizualnih izboljšav.

Družbo pošastnemu 4,4-litrskem V8 motorju delata dve turbini. Pogonski sistem serijsko na vsa štiri kolesa potisne 600 »konjev« (ali 625 »konjev« v primeru M5 Competition) in 750 Nm navora. G-Power pa je te moči povečal na norih 900 »konjskih moči« in 1050 Nm navora! To so dosegli z vgradnjo prenovljenih kovanih batov, spremenjenimi ojnicami, nadgrajenimi turbinami in nadgradnjo programske opreme oziroma »remap«. Poleg tega so dodali večji radiator in “ojačan pogonski sklop”. G-Power opisuje nerealnih 900 »konjev« kot ‘konzervativnih’, menijo, da je iz skoraj 10-let starega motorja možno izluščiti še več moči.

Pri G-Power trdijo, da je njihov primerek G5M Hurricane RR – ki je zmožen priti do brutalnih 366 km/h – najhitrejša limuzina na svetu!

Globlji ter bolj prodoren zvok je rezultat predelanih odvodnih cevi z 200-celičnim športnim katalizatorjem in izpušnim sistemom iz titana, katerega zaključujejo štiri izpušne cevi s premerom 110-mm. Vizualno podporo pa mu nudijo 21-palčna aluminijasta platišča Hurricane RR, pokrov motorja iz ogljikovih vlaken GP Venturi ter niz spuščajočih vzmeti.

Presenetljivo imamo tudi na slovenskih tablicah različico G-Power BMW G5M (sicer ne G5M Hurricane RR), ki premore 850 “konjev” ter 1100 Nm navora!

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Prosimo, vnesite svoje ime

*

code