Odlična in privlačna serija 5, oznaka M na zadku, športni dodatki in fenomenalna temno modra barva. Preprosto “paket za imet”! Če pa je avtomobil za piko na i v roke vzelo še podjetje Hamann, se sline še pospešeno cedijo. Zdi se namreč, da nas nemški predelovalec s svojimi modifikacijami sploh ne more razočarati, kot je to že dokazal s projekti predelave BMW M4 in BMW Hamann Mi5Sion. In tudi tokrat nas ni; za osnovo je izbral BMW M5 ter mu dodal še bolj predrzen in agresiven izgled ter ga naredil še hitrejšega, bolj poskočnega, celo močnejšega od M5 “30 Jahre”.
Avtomobil je pridobil na širini zaradi razširjenega sprednjega in zadnjega odbijača, ki sedaj na sebi nosita dodatne odprtine za zrak, stranski pragovi so bili spremenjeni ter so sedaj bolj ostrih robov, na in nad prtljažnimi vrati se bohotita kar dva spojlerja, štiri izpušne cevi na zadku so še občutno večje, opaziti pa je tudi prepoznavna, ogromna Hamannova platišča.
Mnogi deli avtomobila na sebi nosijo karbon. Med drugim so stranska ogledala, reža za hlajenje sprednjih zavor in zgornji zadnji spojler odeti v karbonska vlakna z ojačano plastiko in tvorijo vzorec šahovnice.
Tudi v notranjosti je mogoče opaziti spremembe. Volanski obroč je v spodnjem delu zravnan, uporabljeno je usnje bele in črne barve, prav tako se ti dve barvi izmenjujeta na armaturni plošči, ki je ostala sicer tipično BMW-jevska. Da pa ne sedite znotraj navadnega BMW M5, vas nenehno opozarjajo napisi Hamann, skriti na različnih mestih v notranjosti.
Dosedanji odlično uglašeni TwinTurbo osemvaljnik, ki čudovito prede s pomočjo 560 “konjev” ter neverjetno pospešuje po zaslugi 680 Nm navora in 7-stopenjskega DCT menjalnika, je sedaj uglašen na nekoliko višjo frekvenco, ki jo proizvede 650 konjskih moči s podporo 850 Nm navora. Za skoraj dvotonsko limuzino impresiven čas do stotice, 4,3 sekunde, pa je sedaj še boljši.
Vabljeni k ogledu galerije!