V letu 1975 je Hervé Poulain naročil poslikavo prvega BMW Art Car in s tem vzpostavil močno povezavo med avtomobilizmom in umetnostjo. Prejšnji teden je bila zbirka njegovih vozil samo za eno noč predstavljena na razstavi v Zurichu.

V srednjih 70-tih je bil vrhunec naftne krize, ideja o povezovanju avtomobila in umetnosti je bila skoraj nepredstavljiva. Povezavo je kljub krizi uspel vzpostaviti francoski dirkalni voznik in dražitelj Poulain, ki je naročil ameriškemu umetniku Aleksandru Calderju poslikati 3,0 CSL (ki je mimogrede imel v resnici 3,5-litrski motor) za njegovo kampanijo na 24 Hours of Le Mans leta 1975. Vizualno  izstopajoče vozilo je dobilo zelo pozitiven odziv, zato je naslednje leto Poulain pripeljal na isto dirko svoj “Graph paper” CSL oblikovalca Franka Stella. V letu 1977 je oblikovalski pop-art tretma oblikovalca Roya Lichensteina dobil BMW 320i Turbo, dve leti kasneje pa je Andy Warhol slavno premazal BMW M1. BMW Car Art fenomen je bil zelo aktiven dolga leta, nazadnje je bilo predstavljeno vozilo Jeffsa Koonsa:  M3 GTR, ki se je udeležil dirke Le Mans v letu 2010.

 

Obiskovalci razstave v Zurichu so si lahko ogledali šest najbolj slavnih umetnin na kolesih. Prva štiri izdelana vozila in M3 GTR so bila deležna največje pozornosti. Na razstavi  je bil prisoten tudi Hervé Poulain, ki je sedaj solastnik francoske avkcijske hiše Artcurial. Ob pripovedovanju sedenja za volanom 750 KM Calder-CSL je Poulain povedal svoje mnenje: “Hitrost je nekaj plemenitega, daje nam življenje.” Boljše obrazložitve v avtomobilizmu že dolgo nismo slišali.

 

 

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Prosimo, vnesite svoje ime

*

code