Si tudi vi želite najnaprednejšo tehnologijo v cenovno dostopnejših modelih? GKN Driveline bo z eAxle modulom poskrbel za to, da bo vedno več vozil uporabljalo priklučni hibridni sistem, obenem pa znižalo CO2 za več kot petdeset odstotkov.

GKN Driveline kot eden vodilnih dobaviteljev avtomobilskih tehnologij in sistemov pogonskega sklopa išče nove rešitve za povečanje dostopnosti hibridne tehnologije s 25.500 ljudi na 46 lokacijah v 23 državah, ki načrtujejo razvijajo in integrirajo prenos moči na kolesa na najbolj učinkovit in uspešen način.

GKN Driveline je ponudnik rešitev z napredno tehnologijo osredotočeno na nenehne izboljšave in inovacije v uporabi alternativne energije in trajnostne energije. Eden glavnih razlogov za uspeh GKN Driveline je sposobnost obravnave masovne proizvodnje z razvojem družin eAxles in eTransmissions. Električne osi (eAxles) omogočajo vozilom, da prejmejo sekundarno pogonsko os s primarnim motorjem, ki je še zmeraj motor z notranjim izgorevanjem. Električni menjalniki (eTransmissions) pa nadzirajo navor na primarni osi pri popolnoma električnih vozilih.
gkn

Vizija GKN-ja predstavlja idejo o enostavni vgraditvi eAxle tehnologije za njihove proizvajalce in uporabnike. Slednja je bila ustvarjena po uspehu sistemov podjetja, ki so vključevali manj dostopne športne avtomobile in premium SUV-je. Sedaj je čas, da se izkažejo tudi pri manj prestižnih avtomobilih.

EAxle je nadgrajena različica sistema GKN, prvotno namenjenega Porsche 918 Spyderju. S svojo zasnovo je teža pogonskega sklopa zmanjšana na le 20.9 kg, vendar hkrati to izboljšuje zmogljivost, prostor za namestitev in stroške. Poleg tega je na voljo tudi dvostopenjski eTransmission s prestavnim razmerjem 12,5, kar prinaša do 200 nm navora in 65 kW moči – vse to, skoraj brezslišno zaradi natančnega inženiringa zobcev mehanizma, na voljo le v električnem načinu.

GKN-Hybrid-910

Če bi za primer vzeli povprečni “budget” hibrid, slednji proizvede okoli 100 kW moči. Če bi bil opremlje z GNK eAxle, bi prejel dodatnih 65 kW električne moči in bi izboljšal svoj čas do 100 km/h za več sekund, obenem pa zmanjšal emisije na manj kot 50 g/km. Če ima takšen hibrid pogon na sprednji kolesni par, lahko eAxle modul vgradijo v vozilo med sestavljanjem zadnjega dela, s tem pa vozilo pridobi kombinacijo hibridnega in električnega štirikolesnega pogona – za mnogo dostopnejšo ceno – s prvim primerkom, vpeljanim v BMW serije 2 Active Tourer.

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Prosimo, vnesite svoje ime

*

code