GKN Driveline kot eden vodilnih dobaviteljev avtomobilskih tehnologij in sistemov pogonskega sklopa išče nove rešitve za povečanje dostopnosti hibridne tehnologije s 25.500 ljudi na 46 lokacijah v 23 državah, ki načrtujejo razvijajo in integrirajo prenos moči na kolesa na najbolj učinkovit in uspešen način.
Vizija GKN-ja predstavlja idejo o enostavni vgraditvi eAxle tehnologije za njihove proizvajalce in uporabnike. Slednja je bila ustvarjena po uspehu sistemov podjetja, ki so vključevali manj dostopne športne avtomobile in premium SUV-je. Sedaj je čas, da se izkažejo tudi pri manj prestižnih avtomobilih.
EAxle je nadgrajena različica sistema GKN, prvotno namenjenega Porsche 918 Spyderju. S svojo zasnovo je teža pogonskega sklopa zmanjšana na le 20.9 kg, vendar hkrati to izboljšuje zmogljivost, prostor za namestitev in stroške. Poleg tega je na voljo tudi dvostopenjski eTransmission s prestavnim razmerjem 12,5, kar prinaša do 200 nm navora in 65 kW moči – vse to, skoraj brezslišno zaradi natančnega inženiringa zobcev mehanizma, na voljo le v električnem načinu.
Če bi za primer vzeli povprečni “budget” hibrid, slednji proizvede okoli 100 kW moči. Če bi bil opremlje z GNK eAxle, bi prejel dodatnih 65 kW električne moči in bi izboljšal svoj čas do 100 km/h za več sekund, obenem pa zmanjšal emisije na manj kot 50 g/km. Če ima takšen hibrid pogon na sprednji kolesni par, lahko eAxle modul vgradijo v vozilo med sestavljanjem zadnjega dela, s tem pa vozilo pridobi kombinacijo hibridnega in električnega štirikolesnega pogona – za mnogo dostopnejšo ceno – s prvim primerkom, vpeljanim v BMW serije 2 Active Tourer.