Slovensko podjetje za izdelavo izpušnih sistemov se je letos prvič aktivno udeležilo avtomobilskega salona v Frankfurtu. Predstavitev novega izpuha je bila ob domači slovenski potici in našem pivu le še toliko slajša.

Mesto tik ob vhodu Hale 4 je skrivalo mnogo privlačnih avtomobilov in gostov. Vsi pa so bili tam z namenom prikazati kvaliteto in sam vrh izpušne tehnologije. Mimoidoče so privabljali Porsche 911 GT3 RS, Lamborghini Huracan in Audi R18 e-tron quattro hibridni dirkalnik, dva VIP gosta pa sta bila René Rast, ki je zastopal Audi Sport ekipo in Marco Wittmann – lanskoletni zmagovalec DTM, na čast katerega je bila celo proizvedena omejena serija F82 M4 v barvah njegovega dirkalnika. Za bolj aktivno raziskovanje nadgradnje zmogljivosti in zvoka pa je na voljo tudi simulator vožnje, kjer se lahko usedete za volan BMW M4.

akrapovic-iaa-frankfurt-2015 (2)

Svoje spretnosti na NervTeh simulatorjuki je za namene preizkušanja/poslušanja standardnega in Akrapovič izpušnega sistema za M4 uporabil resnične zvočne posnetke, je preizkusila tudi BMWBLOG ekipa… kmalu pa smo ugotovili da je vožnja vse prej kot enostavna. Ker smo bili v družbi izjemno uspešnega DTM dirkača, nam je po spoznavanju in nekaj izrečenih besedah Marco Wittmann pokazal, kako se zadevi zares streže – dirkanje namreč obvlada povsod – tudi na simulatorju.

Tokrat morda res ni bil predstavljen izpušni sistem za kakšno bavarsko mojstrovino (predvsem zato, ker je bilo to že tudi storjeno), vendar njegov zvok in izjemna predstavitev nista bila nič manj zanimiva: ultra lahek izpušni sistem za Mercedes-Benz S 63 AMG Coupe se je ob razkritju spustil iz stropa in nas opomnil, da Slovenija premore tudi vrhunsko kvalitetne produkte poprodajne avtomobilske industrije. Vrhunski izdelek Mercedesovemu coupeju zmanjša težo, izboljša zmogljivost vozila, zvok pa se uravnava glede na vsakodnevne potrebe z enostavnim pritiskom na gumb.

akrapovic-iaa-frankfurt-2015 (51)

IAA je v veliki večini namenjen proizvajalcem vozil. Slednji predstavijo svoje najnovejše izdelke in koncepte, ki bodo ali so že na voljo v prosti prodaji. Del sejmišča pa je vseeno namenjen tudi tistim, ki se ukvarjajo z razvojem in posameznimi deli… svoje mesto v Frankfurtu pa so našla tudi vplivnejša poprodajna podjetja – med njimi tudi Akrapovič. Slogan “The Future is Ultra-Light” se je ponovno izkazal za resničnega ob premieri novega izpušnega sistema za S 63 AMG Coupe.

Osemvaljnik, ki je že sam po sebi ekstremno zmogljiv s 585 konjskimi močmi po vgradnji Evolution Line izpušnega sistema iz titana prejme še 8,6 kW moči in 36,7 Nm maksimalnega navora, od originalnega sistema pa je Akrapovičev lažji za kar 45 odstotkov, oziroma 13,2 kilograma. Seveda je tudi izgled zelo pomembnen, največ pozornosti vizualnega izgleda je bilo namenjeno prav zaključkom izpuha, ki so izdelani v kombinaciji titana in karbona.

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Prosimo, vnesite svoje ime

*

code