Peter Henrich, nekdaj direktor BMW marketinga za Belgijo in Luksemburg in sedanji vodja produktnega planiranja je pri BMW trenutno odgovoren za zelo poseben model.

Serija 2 se je dodatno razširila; svetovno premiero je na ženevskem avtomobilskem salonu namreč doživela serija 2 Gran Tourer. Podaljšana različica Active Tourerja ima na voljo dva dodatna sedeža in je od njega tudi 214 mm daljša. Z njim smo se usedli, da ga povprašamo nekaj stvari.



Bi si lahko deset let nazaj predstavljali, da boste z razvojem šli v takšno smer?

“BMW je v zadnjem desetletju močno napredoval. Deset let nazaj smo premierno predstavili serijo 1 in danes je to popolnoma vpeljan model in srečni smo, da ga imamo v naši paleti vozil. V nove segmente smo vstopali tudi z X modeli, sprva z X5, nato z X3, torej smo vedno imeli takšne modele, katerih morda ne bi pričakovali nekaj let prej. BMW je bil tako že mnogokrat pionir in je odkrival različne segmente, sedaj je čas, da to ponovno postanemo in podjetje popeljemo v nov segment.”

Katerim kupcem je model namenjen? Je to le družinski avto ali pričakujete, da ga bodo kupovala tudi podjetja?

Tarčna skupina so nedvomno družine. Družine z dvema ali več otroki, ki imajo včasih potrebo po nekaj več prostornosti. Morda za otroke sosedov, več prtljage ali celo za transportiranje velikega psa. Kar nekaj je situacij, v katerih potrebujemo prostor in funkcionalnost. Morda bo nekaj kupcev kupilo Gran Tourer tudi za službeno vozilo, vendar je serija 2 GT prvotno namenjena družinam.

Peter_Henrich-3

Kaj je torej razlika med Active Tourerjem in Gran Tourerjem?

Definitivno tukaj je razlika. Active Tourer je namenjen manjšim družinam, vendar tudi vidimo veliko parov, mogoče tudi starejših, katerih otroci so že odseljeni, saj je udoben, sedeži so visoko pozicionirani, uporabniki pa imajo iz vozila zato lažji izhod. Če ga primerjamo z Gran Tourerjem, ki je več kot 20 cm daljši, vidimo zanj kupce z več družinskimi člani.

Zadnji sedeži so torej namenjeni najmlajšim družinskim članom, kajne? 

“Gran Tourer je prvotno namenjen transportiranju otrok na zadnjih sedežih, seveda pa lahko na krajših potovanjih zadaj sedijo tudi odrasle osebe. Posledično ne moremo pričakovati, da je to potovalna limuzina za 7 odraslih ljudi, seveda pa si bomo kasneje pobližje ogledali dejansko prostornost. To je kompaktno vozilo, zato smo ga tudi želeli ohraniti kompaktnega. Njegova dolžina meri 4,56 metra, zato je še zmeraj lahek za upravljanje, prav tako se ga normalno parkira na klasičnih parkirnih prostorih. Kompaktna večnamenska vozila predstavljajo v industriji uspešen segment, mi pa smo prvi premijski proizvajalec, ki kupcem nudi takšen avto.”

Ko pravite Premium vozilo; na trgu je kar nekaj enoprostorcev, ki morda niso tako premijski. Zakaj bi se stranke odločile ravno za BMW?

To vprašanje lahko postavite pri vsakem segmentu. Prav povsod je strankam na voljo tudi vozilo, ki ni luksuzna znamka. Velik delež ljudi se odloča za boljšo kvaliteto, boljše materiale in nadpovprečno vozno dinamiko. Zaradi teh razlogov je BMW lahko močan tudi v tem segmentu, saj je tudi tukaj veliko povpraševanja za luksuzna vozila.

Ali torej ciljate bolj na stranke, ki doma že imajo BMW, ali želite k sebi pritegniti kupce, ki še niso lastniki bavarske znamke? 

S tem avtomobilom se osredotočamo na ljudi, ki v naši paleti vozil še niso našli pravega modela, zato torej želimo vpeljati v našo znamko popolnoma nov segment kupcev. Seveda pa bodo nedvomno pravo izbiro v Gran Tourerju našli tudi kupci, ki že imajo doma naprimer serijo 1, ki so dobili še kakšnega otroka in si želijo večji, prostornejši avto. Serija 1 pa je za njih enostavno premajhna. To je za nas tako uspešen nakup, kot nakup nekoga, ki kupuje svoj prvi BMW.

Kakšna je torej filozofija modela? Seveda je jasno, da je to družinski avto, da ponuja veliko prostora. Bi želeli poudariti še kaj?

Funkcionalnost, prostornost in raznolikost. Glavna uporaba vozila je transportiranje otrok in prijateljev. Lahko se ga uporabi v situacija, da za izlet naprimer ne potrebujemo dveh vozil. In veliko je družin, ki potrebujejo takšen avto. Edini avtomobil, ki smo ga do sedaj ponujali s sedmimi sedeži je bil X5 z dodatnimi sedeži. Vendar takšnega modela si veliko mladih družin ne more privoščiti. Tako sedaj ponujamo isto količino sedežev v drugem cenovnem razponu.

Peter_Henrich-4

Ali serija Gran Tourer morda napoveduje še nekaj večjega, morda dostavno vozilo? Ali to postaja opcija ali ne?

To je super, da poskušate biti naš pionir, ampak pošteno povedano se mi zdi, da smo do sedaj naredili že zelo dobre korake z Active Tourerjem in Gran Tourerjem. Sprva moramo raziskati ta dva segmenta in se nekoliko ustaliti pri njih, seveda pa konstantno razmišljamo o naslednjih modelih in segmentih.

Torej sta trenutno za vas Active Tourer in Gran Tourer dovolj?

Danes je svetovna premiera Gran Tourerja, da pa bomo dejansko prispeli v prodajo, se bo to zgodilo junija, ko bo model dejansko v salonih.

Nekaj je v Gran Tourerju opreme, ki je nekoliko drugačna, morda nižje kvalitete kot pri drugih modelih. Je to zato, ker kupci ne želijo dražje tehnologije? S tem mislim predvsem “head-up” zaslon.

Res je, head-up prikazovalnik je drugačen, kot pri drugih modelih. Težko rečem, da je to izdelek nižje kvalitete, saj deluje enako brezhibno kot pri drugih modelih. Verjetno mislite to razliko, da je pri Gran Tourerju majhen zaslonček, na katerega se proecirajo podatki, pri drugih modelih pa je proeciranje usmerjeno na vetrobransko steklo. To je predvsem zaradi geometrijskih razlogov in arhitekture vozila, ki je drugačna od limuzin, Gran Tourer ima drugačen kot vetrobranskega stekla. Zato smo preučevali, kakšna tehnologija bi najboljše opravljala svojo nalogo, seveda tudi za razumno ceno. Aktivno želimo ponujati head-up prizakovalnik v razumnih cenah. Ponujamo ga skupaj z navigacijskim sistemom, kjer združujemo velik osrednji zaslon s head-up tehnologijo.

Peter_Henrich-1

Po končanem prijetnem pogovoru v BMW Lounge smo se skupaj odpravili še proti avtomobilu. Med prikazovanjem različnih funkcij vozila, kot je naprimer poseben prostor za shranjevanje v prtljažnem prostorju, enostavno zlaganje sedežev s pritiskom na gumb, podiranje sedežev za povečanje prtljažnega prostora, je postalo jasno, da Peter Henrich s srcem in dušo stoji za svojim izdelkom in ima zanj vizijo s katero bo k nakupu pritegnil točno določen segment kupcev.

Peter_Henrich-2

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Prosimo, vnesite svoje ime

*

code