Glavni razlog za nakup BMW X4 namesto bratskega X3 je ravno njegov bolj dinamični izgled, kar vedo tudi pri AC Schnitzer. Zato so se odločili igrati na to karto in iz X4 izvabiti še več dinamike in agresije.

Že od septembra vemo, da nemški tuner AC Schnitzer razvija predelavo za BMW G02 X4, sedaj pa se je projekt končno zaključil. Končni rezultat je še agresivnejši in hitrejši BMW X4.

Takoj lahko opazimo, da njihov X4 leži bližje k tlom od običajnega. Poseben set vzmeti avtomobil zniža za 20 milimetrov spredaj in za 25 milimetrov zadaj, kar pozitivno vpliva tudi na vozno dinamiko. K aerodinamiki pripomore velik nabor karbonskih dodatkov ter kar trije spojlerji zadaj (naenkrat maksimalno dva). Da prav ste slišali, en je nameščen povsem na vrhu zadnje šipe, en je tako imenovani lip spojler na koncu prtljažnih vrat, ki pa ga lahko zamenjate s pravim spojlerjem česar pa ne priporočamo saj po našem mnenju ne paše na ta model. Kupci lahko izbirajo tudi med AC1 BiColor platišči, ki so na voljo v velikosti 19 in 20 palcev ali celo AC2 platišči, ki merijo kar 22 palcev.

Znotraj je sprememb mnogo manj in sicer dobimo aluminijaste stopalke, držalo za ključ ter aluminijast pokrovček na iDrive kontrolerju.

Na srečo so se posvetili tudi mehaniki avtomobila in xDrive30d različici povečali moč iz 265 konjskih moči na 315 konjskih moči, različica M40d pa ima po predelavi kar 380 konjskih moči, to pa je že skoraj toliko kot najmočnejši serijski dizelski motor pri BMW, ki se uporablja v avtomobilih višjega ranga z oznako M50d. Pozabili niso niti na najbolj športnega M40i, kjer lahko dokupite poseben ‘downpipe’ s športnim 300 celičnim katalizatorjem, ki v kombinaciji z njihovim izpušnim sistemom in kvalitetno predelavo motorne elektronike, pošteno sune v zadnjico. Kaj pravite?

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Prosimo, vnesite svoje ime

*

code