Le nekaj tednov nas čaka do uradne predstavitve novega BMW serije 2 Coupe (G42). Do takrat umetniki upodabljanja še naprej predstavljajo svoja dela na podlagi nedavnih vohunskih fotografij. In sodeč po najnovejših slikah se zdi, da so upodobitve precej natančne.

Prva stvar, ki izstopa je, kako malo skupnega ima nova BMW serija 2 s kombilimuzino serije 1. Dnevne luči s samo enim ukrivljenim svetlobnim trakom jih prav tako jasno ločijo med seboj. Tudi ledvičasta rešetka je v sedanji liniji BMW precej edinstvena z manj običajnimi oblikami, a zagotovo tokrat ne prevelika. Spodnja maska ​​spredaj ima masivne zračne odprtine, ki kažejo na paket M Sport.

Pogled od strani je tisto, kar sicer identificira Bavarca na zadnji pogon: dolg pokrov motorja, kratki previsi in tesen zadek s širokimi boki. Prav tako je vznemirljivo videti, kako daleč seže zadnji del, kar je privlačen dizajn in zagotovo edinstven v današnjem morju kompaktnih avtomobilov s pogonom na sprednji kolesi. Novo podvozje serije 2 odlikuje daljša medosna razdalja (51 mm), širša kolesa (52 mm spredaj ter 31 mm zadaj), povečan negativni sprednji pregib (camber), trše podvozje in 12-odstotno povečanje v torzijski togosti. Še vedno ohranja ravnovesje teže spredaj ter zadaj blizu popolne razporeditve, vendar BMW ni navedel natančnih številk.

Izboljšana je bila tudi aerodinamika, čelni dvig pa zmanjšan za kar 50 odstotkov. Optimizacija sprednjega razdelilnika ter zračnih odprtin in celo pokrova posode za gorivo so prispevali k zmanjšanju dviga čelnega dela, kar bo posledično ustvarilo boljši oprijem spredaj, boljše vozne lastnosti ter ostrejši odziv.

Serija 2 je kot serijska oprema dobila tudi nove, posebej nastavljene blažilnike, podobne kot seriji 3 (G20). Električno krmiljeni prilagodljivi blažilniki bodo v kombinaciji z vzmetenjem M Sport neobvezni za vse modele. Variabilno športno krmiljenje je na voljo kot dodatna oprema in zagotavlja še večjo natančnost pri krmiljenju v ovinkih z manjšim naporom krmiljenja pri parkiranju in manevriranju.

Trenutno sta na voljo le BMW 230i in BMW M240i. Prvi bo dobil 2-litrski turbobencinski štirivaljnik s 180 kilovati (245 »konji«), drugi pa 3-litrski turbobencinski šestvaljnik z 275 kilovati (374 »konji«). O menjalnikih ni bilo rečene nobene besede, vendar sumimo, da bo pri 230i na voljo ročni, pri M240i pa ne, saj bo slednji prišel le z xDrive sistemom, vsaj glede na to, kar nam je trenutno znano. Po navedbah BMW-ja bo 230i do stotice potreboval 5,9 sekunde, M240i pa 4,5 sekunde.

Vir: @futurecarsnow

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Prosimo, vnesite svoje ime

*

code