BMW trdi, da je njihov štirikolesni pogon eden najhitreje delujočih sistemov na trgu, hkrati pa velja tudi za najbolj varčnega med sistemi. Sedaj je sistem na voljo serijsko ali opcijsko na skoraj čisto vseh BMW modelih. Poglejte kako deluje.

Prvi sistem je deloval po principu stalnega štirikolesnega pogona, saj je bila moč ves čas razporejena med vsemi štirimi pnevmatikami, sodobni sistem xDrive pa se lahko pohvali z bliskovitim preklapljanjem med sprednjo in zadnjo pogonsko osjo. Ob zaznavanju potrebe se moč v desetinki sekunde prenese na kolo, ki rešuje določeno situacijo. Pri celotnem postopku sodelujeta tudi sistema ABS in DSC.

bmw-xdrive-system (3)

Prvič je bil sistem xDrive na voljo leta 2003 v takrat novem modelu X3 in osveženi seriji 3 (E46). Že ta sistem je bil občutno boljši kot štirikolesni sistem iz osemdesetih let s katerim so bili opremljeni serija 3, serija 5 ter modela X5 in serija 3 iz začetka novega tisočletja. Skozi leta je BMW svoj sistem xDrive implementiral v skoraj vse obstoječe modele, vključno z mogočnimi osemvaljnimi avtomobili (BMW 750i xDrive) leta 2010.

Kako je napredoval sistem do danes si oglejte v predstavitvenem videu spodaj.

https://youtu.be/7uKR248gwuc

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Prosimo, vnesite svoje ime

*

code