Kakšen mesec nazaj smo že primerjali limuzinsko izvedenko BMW serije 5 in modela Audi A6, a kako se primerjata v primeru karavanske izvedenke?

Novi Audi A6 Avant tako kot že limuzinska  izvedenka predstavlja izjemno tehnično naprednost v kombinaciji z drznim zunanjim izgledom. Karavanska izvedenka je torej že osma zapovrstjo in dosedaj tudi najbolj zrela, da se lahko primerja z BMW serije 5! Novi Audi A6 Avant v dolžino meri 4,97 metra, BMW serije 5 Touring pa 4,96 metra. Ker pa je kupcem takih avtomobilov v velikih primerih pomembna praktičnost, vas bo mogoče presenetilo to, da ima Audi še vedno nekoliko manjši prtljažnik od konkurence. To je 565 litrov, ki pa se lahko v primeru, da se naslonjala zadnjih sedežev podrejo poveča na relativno prostornih 1.680 litrov. BMW serije 5 Touring lahko v prtljažnik sprejme 570 litrov prtljage, v primeru podrtih zadnjih sedežev pa sprejme tudi do 1,820 litrov kar pa je kar precej več kot Audi.

BMWBLOG-audi-a6-avant-bmw-g31-serija-5-primerjava (6)

Verjamemo, da bosta obe znamki predstavljala najnovejšo tehnologijo tudi v smislu pogonske tehnike. predvidevamo, da bo novi A6 Avant na začetku predstavljal enake motorje kot limuzinska, kar pomeni trilitrski bencinar 55 TFSI s 340 konjskimi moči ter dvolitrska dizla 45 TDI s 231 konjskimi močmi in 40 TDi s 204 konjskimi močmi. BMW serije 5 Touring na drugi strani predstavlja vrsto različnih motorjev, vse od 184 konjskih moči pa do 400 konjskih moči. Prav tako kot že BMW serije 5 je tudi novi A6 opremljen z naprednim štirikolesnim krmiljenjem, kupce pa naj bi prepričeval tudi z novim vzmetenjem in napredno izolacijo hrupa v potniški kabini.

Tako kot v vseh zadnjih Audi modelih, tudi A6 Avant na osrednji konzoli predstavlja kar dva zaslona dotik. Prvi je namenjen klimatski napravi drugi pa multimedijskem sistemu. Vozniku je na voljo virtualni kokpit, ki ima podobne možnosti kot sam multimedijski sistem (BMW ima  recimo digitalne merilnike). Tako kot BMW ima tudi Audi napreden Head-Up zaslon z številnimi možnostmi persinalizacije. Oba avtomobila prepričata tudi z asistenčnimi sistemi. Pomoč pri parkiranju in na cesti s spomočjo petih kamer ter dvanajstih ultrazvočnih senzorjev, dodatno pa tudi laserski senzor. Z le-tem lahko nadzorujemo okolico vozila, Adaptive Driving Assistant pa skrbi tudi za manjše popravke volana.

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Prosimo, vnesite svoje ime

*

code