Razlike seveda niso ekstremne, so pa zagotovo opazne. Kot je sedaj že v navadi se je povečala velikost prednjih ledvičk, novi pa so tudi prednji žarometi, ki sedaj izgledajo bolj moderno. Več razlik je opaziti na zadku, ki pa kot celota ne izgleda niti približno tako dobro kot do sedaj. Nove so zadnje luči, ki po našem mnenju niso ravno najbolj posrečene, tretja zavorna luč pa izgleda širša in nižja ter tako morda nekoliko bolj moderno.
Podobna zgodba se nadaljuje tudi v notranjosti, kjer večjih sprememb ne pričakujemo, niti jih ni opaziti. Opazimo lahko zgolj nekoliko drugačen in večji iDrive centralni zaslon, poleg tega pa lahko pričakujemo tudi nekaj nove tehnologije o kateri pa zaenkrat še nimamo nobenih podatkov.
Tudi pod pokrovom motorja se ne bo kaj dosti spremenilo. Največja sprememba je prihod hibridnega modela v portfelj že takoj ob predstavitvi LCI modela. Gre za različico xDrive25e, ki je sicer že v prodaji na Kitajskem, je pa možno, da bo ob prenovi dobil novejšo generacijo baterije in tako ponujal še več električnega dometa. Zaenkrat še ni nobenih govoric o vroči M35i različici, kot jo je dobil sestrski model BMW X2, bi bila pa zagotovo dobrodošla. Proizvodnja prenovljenega BMW X1 se bo začela že julija letos.