Na spletu smo zasledili fotografije popolnoma razkritega Volkswagen Golfa R osme generacije, ki so ga v fotografski objektiv ujeli med zimskim testiranjem. Gre za najbolj zmogljivo različico kultne kombilimuzine, o čemer priča nižje vzmetenje, velika platišča in seveda obvezne štiri izpušne cevi.
Poleg tega lahko opazimo še agresivnejše odbijače, večje odprtine za zajem zraka, velik zadnji difuzor, zadnji spojler, ter modre zavorne čeljusti, ki grizejo v ogromne zavorne diske. Za videz bo torej poskrbljeno, kaj pa zmogljivost avtomobila? Tudi ta ne bo od muh. Že znani 2.0 litrski bencinski štirivaljnik bo namreč poskrbel za kar 333 konjskih moči, haldexov štirikolesni pogon 4Motion pa bo poskrbel za obilico oprijema v vseh vremenskih razmerah.
Trenutni VW Golf R sicer zmore do stotice pospešiti v le 4,6 sekunde, končna hitrost s Performance paketom pa znaša 270 kilometrov na uro, kar je sicer impresivno, vendar bo novi ponujal še več. Fotografij notranjosti zaenkrat še nimamo, si pa lahko s pomočjo že predstavljenega običajnega golfa osme generacije ustvarimo dobro predstavo o tem kako bo izgledala. Glavno vlogo bodo imeli športni sedeži, športni volan ter zanimivejša prestavna ročica, vse skupaj pa bodo lepo dopolnili detajli iz karbonskih vlaken in alkantare.
Novi Golf R naj bi svoj debi doživel že sredi letošnjega leta, po vsej verjetnosti v juliju na svetovno znanem dogodku Goodwood Festival of Speed v Veliki Britaniji.
Napačna trditev glede haldexa… Imel bo torque vectoring, popolnoma nov sistem, ter zraven seveda drift mode.
Pozdravljeni,
mešate tip/vrsto štirikolesnega pogona in elektronski sistem za prerazporejanje navora (torque vectoring). S sistemom za prerazporejanje navora je bodisi preko zavor ali preko notranjih sklopk lahko opremljen širok spekter avtomobilov z različnimi tipi štirikolesnih pogonov, tudi s Haldexom. Nimamo podatka ali se bo tip štirikolesnega pogona spremenil, lahko pa z 99% gotovostjo trdimo, da se ne bo saj sta s haldex štirikolesnim pogonom opremljena celo Bugatti Chiron in Lamborghini Aventador torej ni to nek omejitveni faktor pri avtomobilu. Bo pa zagotovo dodan elektronski sistem, ki bo omogočal učinkovitejše prerazporejanje navora (torque vectoring) in da bo pogon lahko več moči poslal na zadnjo os in omogočil t.i. drift mode.
Lep pozdrav