Prodaja BMW Group je upadla do te mere, da so po več kot desetletju zopet videli rdeče številke.

BMW je namreč v drugem četrtletju letošnjega leta pred obdavčitvijo pridelal kar 666 milijonov evrov čiste izgube, kar predstavlja kar 2.2 milijardno odstopanje v primerjavi z enakim obdobjem lani. Poleg tega je to zaradi vseh ukrepov povezanih z novim koronavirusom tudi prvo ‘rdeče’ četrtletje po finančni krizi leta 2009, kar pomeni več kot desetletje dobičkonosnega posla za BMW. Izguba je tako znašala 10 odstotkov, prodaja pa je upadla za 25 odstotkov.

BMW je zadnji izmed nemških proizvajalcev avtomobilov, ki je objavil poročilo o poslovanju za drugo četrtletje. To tromesečje pa ni bilo ravno rožnato niti za Volkswagen Group, ki je istem obdobju izgubil kar 2,4 milijarde evrov, Daimler pa pravi, da je najhujše že za njimi a so vseeno morali odpustiti nekaj deset tisoč ljudi. Ne glede na težko četrtletje še vedno ciljajo, da bodo na letni ravni pridelali nekaj dobička, ki naj bi znašal do tri odstotke.

“Sedaj gledamo na drugo šest mesečno obdobje s previdnostjo in optimizmom, za celotno leto pa sedaj ciljamo na dobiček, ki se bo gibal nekje med 0 in 3 odstotki,” je v izjavi dejal generalni direktor BMW, Oliver Zipse. Na nekaterih trgih kot je kitajski, se je prodaja namreč že začela pobirati, a to vseeno ne bo dovolj za še eno rekordno leto. Kot posledica določenih olajšav se je v državah kot so Nemčija in Francija dvignila tudi prodaja električnih in hibridnih vozil, zato so napovedi optimistične.

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Prosimo, vnesite svoje ime

*

code