Kupec novega bavarskega hibrida, se je odločil deliti svojo izkušnjo glede porabe in električnega dosega na povsem novem BMW 330e.

Svoj zapis je objavil na spletnem forumu bimmerpost.com, saj je bil tudi on zelo radoveden, kolikšen bo realen električni doseg in realna poraba njegovega novega jeklenega konjička. V modelu BMW 330e se vrti 2.0 litrski vrstni štirivaljnik, ki v kombinaciji z elektromotorjem ponuja 252 konjskih moči. Z dodatno funkcijo XtraBoost je hipno na voljo tudi do 292 konjskih moči, kar zadostuje za pospešek do stotice v vsega šestih sekundah, končna hitrost pa znaša okoli 230 kilometrov na uro.

Po navedbah proizvajalca naj bi baterija zadostovala za do 60 kilometrov električnega dosega, ker pa to le redko drži se je odločil to preizkusiti. Lastnik se je tako odpravil na 125 kilometrov dolgo pot, kjer je bilo od tega kar 80 kilometrov avtoceste pri potovalni hitrosti med 140 in 155 kilometri na uro. Med hitro vožnjo po avtocesti je števec kazal med 6 in 6,5 litri trenutne porabe na 100 prevoženih kilometrov, kar je za tak pogonski sklop po našem mnenju zelo impresivno, še bolj impresivne pa so končne številke.

Po 125 kilometrih se je števec za porabo ustavil pri 4,6 litrih na 100 prevoženih kilometrov, od tega pa je zgolj na elektriko prevozil 51 kilometrov, kar niti ni tako daleč od uradnih trditev. Lastnik je še dodal: “Poraba je enaka kot pri dizlu z enako močjo. Avtomobil je tako varčen, da me ne moti niti zgolj 40 litrski rezervoar za gorivo, saj sem sedaj naredil že 400 kilometrov, kjer nisem prav nič pazil na porabo, pa imam še vedno polovico goriva v rezervoarju.”

Resnično zanimive številke. Izgleda, da ima hibridizacija avtomobilov res svetlo prihodnost.

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Prosimo, vnesite svoje ime

*

code