BMW M3 GT, ki izhaja iz leta 1995 je z marsikoga pravi ''ikonski'' BMW, saj so izdelali le 356 primerkov, prodajali pa izključno v Evropi, kar pomeni, da gre za izjemno redek avtomobil.

Kljub temu, da E36 M3 GT na prvi pogled izgleda kot vsak E36 M3 Coupe, ga drugačna aluminijasta platišča, sprednji ”podaljšek” odbijača in spojler na zadnjih prtljažnih vratih na videz nekoliko ločijo od osnovnega M3.

Pri BMW so ga razvili z namenom ”dirkanja”, kar pomeni, da se odlično znajde tudi za bolj resne namene. E36 M3 GT v sebi skriva kar konkretno ”shujševalno” kuro, saj so mu odstranili vse nepotrebne materiale, da bi bil čimlažji, izboljšali aerodinamiko karoserije in dodali nekaj ”konjev”. Notranjost se tako od drugih veliko bolj razlikuje od drugih, drugi so namreč sedeži, okrasne letvice so iz karbonskih vlaken, najdemo pa tudi veliko ”BMW Motorsport International” oznake.

BMWBLOG-bmw-m3-e36-gt (9)

Od osnovne različice M3 je lažji za približno 30 kilogramov, pod motornim pokrovom pa najdemo kar nekaj izboljšav. Druga je oljna črpalka, nove so gredi, s posegom v programsko kodo računalnika pa so mu zagotovili boljši razpon navora in večjo moč. Tako je razvil 295 ”konjev”, kar je sicer le malce več kot osnovni M3 pred prenovo(282 ”konjev”). Po letu 1996, je bil E36 M3 po prenovi na voljo z 321 ”konji”, a GT različica je razvila enako močE36 se je sicer lahko med prvimi pohvalil tudi z VANOS tehnologijo, ki omogoča prilagodljiv položaj odmične gredi, kar omogoča večjo moč pri višjih vrtljajih.

Primerek v fotogaleriji je odet v ”British Racing Green” zeleno barvo, E36 M3 GT pa je v srca mnogih zapisan kot najboljši M3 kadarkoli izdelan, saj se po mnenju marsikoga odlično pelje.

Vir: BMWBLOG.com

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Prosimo, vnesite svoje ime

*

code