Zakaj je Lexus tako direktno napadel bavarsko podjetje? To je vprašanje, ki ga verjetno zastavi večina ljudi, ki si sedaj lahko ogleda že tretji zaporedni reklamni posnetek, v katerem se Toyotina luksuzna veja prepričuje, da ponuja več od konkurentov.

Je cilj Lexusa prikazati kako boljši so kot znamka postali? Dejstvo še zmeraj ostaja, da to ni njihova najboljša marketinška poteza. Nedavno nazaj so v zelo subjektivnem posnetku primerjali njihov RC Coupe z BMW serijo 4 in poskušali dokazati, da je njihov izdelek boljši od nemškega. Njihova antipatična predstavnica se tokrat vrača s predstavitvijo SUV-ja: NX napade BMW X3. Dokaz, da ljudje ne podpirajo tako podlega marketinga se pokaže na YouTube posnetku, kjer je slednji dobil veliko “thumbs down”.

Vse se zatakne že pri opisovanju oblikovanja. NX naj bi predstavljal originalen dizajn, medtem ko je BMW že prežvečen in s popolnoma dolgočasno obliko. Ravno tako ima predstavnica Lexusa kar nekaj zavajajočih izjav: od kdaj je vozilo s sprednjim pogonom boljše od zadnjega? Podlo žongliranje z dejstvi, ki med drugim tudi ne držijo, se voditeljica loti tudi takšnih primerjav, ki so popolnoma nesmiselne. Nihče ne rabi vedeti, koliko golf žogic lahko spravimo v avtomobil, več nesmiselnih primerjav pa si oglejte v spodnjem posnetku.

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Prosimo, vnesite svoje ime

*

code