Avto Aktiv brez sramu nadaljuje "pokol" in se tako rekoč šopiri 'pred vrati' konkurenčnega Wallis Motor Ljubljana.

Trzinski trgovec vozil, Avto Aktiv Intermercatus, še vedno vztraja pri svojem invazivnem oglaševanju v Ljubljani, kljub dejstvu, da podjetje na tem območju konkretno ne deluje. Je to provokativno oglaševanje le pokazatelj absolutne dominacije trga, katerega v tem momentu prevladuje Avto Aktiv Intermercatus? Wallis Motor Ljubljana z rdečimi številkami preprosto ne najde odgovora na izzivanje podjetja g. Klausa Berninga.

Prav “žalostno” je gledati nadvlado Avto Aktiva v Ljubljani. Čeprav ima podjetje sedež v Trzinu, je Wallis, na čelu z direktorjem Blažem Urbanijo ter vodjo marketinga Alenko Toplak (ki je svojo marketinško pot začela že več kot deset let nazaj v Summit Avto), v popolnem stanju nemoči. Avto Aktiv je v Ljubljani z lahkoto prevzel vajeti v svoje roke in dokazal, da je več kot kos madžarskemu velikanu. Čeprav so temelji Wallisa stabilni, je poslovanje v rokah nekompetentnih ljudi obsojeno na propad.

Kljub dejstvu, da je Wallis Motor Ljubljana podjetje, ki je dobesedno zrastlo na plečih A-Cosmosa, niso bili zmožni ohraniti zadovoljivo kvaliteto svojih storitev. 

Čeprav so govorice nekoliko poniknile, je prodaja Avto Aktiva še vedno zelo aktualna tema med osrednjeslovenskima trgovcema. Kljub nadpovprečno dobrem poslovanju, prvi mož podjetja Avto Aktiv Intermercatus – Klaus Berning – za hrbtom svojih zaposlenih poskuša z nadaljevanjem prodaje podjetja v Sloveniji. To pa bo privedlo do nejasne prihodnosti trenutnega direktorja Matjaža Poropata. Ker so njegovi dnevi šteti pa se mu pod nogami tresejo tla, saj v primeru dokončane prodaje Wallisu, gospod Poropat v procesu izgubi mesto direktorja.

Tragikomična zgodba pa se zaplete pri dejstvu, da se prodaja družba Avto Aktiv Intermercatus podjetju Wallis, ki v Sloveniji posluje znatno slabše. Prazna hala v Šiški ter prazne servisne delavnice so jasen indikator poraznega vodenja podjetja. V primeru uspešne prodaje Avto Aktiva pa se že vneto išče novo vodjo, ki bi podjetje končno začela voditi, kot se spodobi ter v ekipo pripeljala kakovost ter zelo potrebno stabilnost.

Denar je sveta vladar in pokazatelj, da ob reševanju relativno ‘nepomembne’ problematike med dvema trgovcema vozil, BMW kot znamka v Sloveniji izgublja svojo moč ter spoštovanje. Kdo je kriv za padec prodaje ter poslabšanje stanja na slovenskih tleh? Tudi lokalna pisarna, skupina BMW Group Slovenija, nima povsem čistih rok. Kot krojitelj strategije trgovske mreže, v najhujših časih za bavarskega proizvajalca vozil, na celotno situacijo ne podaja komentarja in s svojo tišino odgovarja vsem nevedočim.

Čas bi bil, da se vodilni na vplivnih položajih preprosto zamenjajo, saj s svojim početjem resno ogrožajo prihodnost BMW-ja v Sloveniji.

Glede na to, da v Sloveniji že vrsto let vlada nered in kaos, da BMW Slovenija ni deležna nikakršnih sankcij, pa je nastala situacija več kot logična. Munchen ni zainterisiran za tako mali plen kot je Slovenija. Prodajne številke, ki se pojavljajo v Sloveniji (med 1000 in 1200 novih registriranih vozil na leto), so za multinacionalko kot je BMW, le zelo majhna kaplja v morje. Ne potrebujemo pogledati daleč – le onkraj naših meja, da vidimo države, ki poslujejo z znatno višjimi številkami in letno prodajajo več deset tisoč novih vozil. Omembe vredna je edino Hrvaška, kjer gospod Tomić vrsto let ostaja nedotakljiv – trgovanje pri dobavi elektro in strojne opreme za tovarne BMW je več kot očitno zelo dobičkonosen posel, ki s seboj pripelje še takšne in drugačne bonitete.

Tako je Slovenija le neka naknadna misel, le nepomemben opazek v morju velikanov in roko na srce, so prodajalci v Sloveniji nepomembni členi v širši sliki. Ko upoštevamo vse dejavnike, kristalno jasno vidimo, da slovenski trgovci rešujejo le nek namišljen ter umeten problem, saj so izven notranjosti ljubljanske obvoznice povsem nepomembni in pozabljivi.

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Prosimo, vnesite svoje ime

*

code