Losov test le še potrdil, da arhitektura s prednjim pogonom ni za vozila BMW!

0
BMW M235i Gran Coupe se je na omenjenem losovem testu odrezal naravnost katastrofalno.

Seveda vemo, da je BMW M235i Gran Coupe opremljen z xDrive štirikolesnim pogonom a je le ta baziran na pretežno prednjem pogonu, ki po potrebi moč pošlje na zadnjo pogonsko os in ne obratno, kot smo pri BMW-ju sicer navajeni. Za avtomobil, ki naj bi predstavljal vrh ponudbe in ga oglašujejo celo kot športnega, so rezultati naravnost katastrofalni. Na začetku so preizkušali poligon zvoziti pri standardni hitrosti 78 kilometrov na uro, a je M235i podrl stožce v prav vseh poskusih.

Hitrost so nato zmanjševali, test pa je uspešno opravil šele pri 68 kilometrih na uro, kar je enak rezultat kot ga je zmogel novi Suzuki Jimny – avtomobil, ki je bil narejen za vse drugo, kot pa dobro lego na cesti. Seveda lahko glede na naše izkušnje nekaj pripišemo tudi pnevmatikam. Standardne pnevmatike Bridgestone Turanza T005, s katerimi je bil opremljen tudi avtomobil v testu, smo namreč že testirali na več različnih avtomobilih in bili nad njimi prav vedno globoko razočarani.

Še celo povsem običajni novi VW Golf osme generacije je za en kilometer na uro premagal najbolj športno različico BMW serije 2 Gran Coupe. Za primerjavo je povsem isti test leta 2017 takrat nova serija 5 v različici 520d uspešno opravila pri hitrosti kar 79 kilometrov na uro. Zanimivo, ko pa je M235i na papirju tako hiter. 4,8 sekunde do stotice in 250 kilometrov na uro končne hitrosti še vedno ni od muh, vseeno pa počakajmo raje na novo generacijo klasične serije 2, ki bo na srečo še vedno zadržala zadnji pogon.

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Prosimo, vnesite svoje ime

*

code