Si želite še bolj agresivne podobe svojega BMW vozila? Potem je za vas kot nalašč ustvarjen M Performance, zbirka vizualnih in zmogljivostnih izboljšav. Preverite, kako poteka namestitev in kako običajna serija 3 izgleda po lepotnem posegu.

Naše uredništvo je v roke dobilo BMW 320d, ki smo ga v preteklosti že temeljito preizkusili in ugotovili, da gre za idealno kombinacijo zmogljivosti, uporabnosti in varčnosti. Kaj mu torej sploh še lahko manjka? Paket M Performance, seveda. In prav to je čakalo tudi naš primerek. Povsem običajno različico smo peljali k pooblaščenemu trgovcu BMW A-Cosmos, ki je ljudsko 320d spremenil v izstopajoč avtomobil, ob katerem se lastniku vedno znova nasmeji.

Naš primerek modela 320d je imel že vgrajen M Sport paket, ki vozilu doda agresivni komplet odbijačev, M oznake na karoseriji ter, po našem mnenju najbolj prepričljive, M športne velike dvobatne sprednje zavore, ki so poleg pnevmatik brez dvoma najbolj nepogrešljiva komponenta pri hitri vožnji. Serija 3 že v osnovni različici združuje enega izmed najboljših kompromisov med udobjem, sposobnostjo podvozja v hitro izpeljanih zavojih in praktičnostjo. Že res, da avtomobil s predelavo ni pridobil nič na sami zmogljivosti, verjamemo pa, da bo kot tak vsaj na zunaj deloval precej bolj ”športno”.

BMW namreč želi s svojo dodatno opremo, združeno pod skupnim imenom M Performance Parts, dragocene izkušnje iz motošporta ”prenesti” tudi na bolj običajna vozila. Ne le, da pri serijskih izvedenkah potroji poglede mimoidočih, zagotovi jim tudi več dinamike pri zahtevnejši vožnji. M Performance deli poskrbijo za popoln izgled vozila spredaj, zadaj in celo bočno. Kupci lahko izbirajo tudi med športnimi izboljšavami podvozja, različnimi izpušnimi sistemi in povečanjem zmogljivosti motorja ter vozilo po svojem okusu opremijo z notranjimi podrobnostmi vse od volana pa do stopalk.

Predelave običajne izvedenke modela 320d so se lotili serviserji iz pooblaščenega servisa BMW A-Cosmos, kjer so za vozilo odlično poskrbeli. Vozilo so najprej temeljito očistili, nato pa se ga je lotil avtoserviser z dolgoletnimi izkušnjami z delom pri prav takih opravilih. Po preverbi vseh delov se je na vozilo najprej odločil namestiti sprednji podaljšek odbijača, ki skrbi za popolno aerodinamiko in večjo stabilnost pri višjih hitrostih. Poleg tega le-ta skupaj s črnimi okvirji ledvičk tudi spremeni izgled vozila iz sprednjega pogleda. Namestitev sprednjega podaljška odbijača je strokovnjaku vzelo približno dve uri, med samo namestitvijo pa sem mu tudi pomagal pri natančni določitvi pozicije.

BMWBLOG - BMW Slovenija -  BMW 320d M Performance - InWork (3)

BMW 320d ima v osnovni različici na sprednji maski tradicionalno vgrajeni dve ledvički s kromirano obrobo, a kot se za zmogljiv izgled spodobi, so na vrsto prišle tudi take s črno obrobo. Po ceniku stanejo slabih 140 evrov (najcenejši M Performance del v ponudbi) in po našem mnenju močno pripomorejo k sami agresivni podobi vozila. Pri najnovejših BMW modelih je potrebno za menjavo le-teh odstraniti celoten sprednji odbijač, kar je malce zamudno. Tretji na seznamu so bili stranski pragovi in M Performance nalepke pragov. Lepljenja nalepk se je lotil zunanji izvajalec, ki je delo opravil vrhunsko. Pri svojem delu si je pomagal s pištolo na vroči zrak in s strgalom, delo pa je opravil tudi razmeroma hitro: slabe pol ure za obe strani! Po mojem mnenju je bila namestitev samih pragov malce težja in tudi časovno dokaj potratna, saj je serviser pri delu potreboval še dodatno pomoč; poleg natančnega vrtanja je moral pragove tudi prilepiti, za kar je potreboval slabi dve uri.

BMWBLOG - BMW Slovenija -  BMW 320d M Performance - InWork (16)

Nato je sledila namestitev karbonskih pokrovov stranskih ogledal, za katera pri BMW pravijo, da so stoodstotno izdelana iz ročno in natančno oblikovanih karbonskih vlaken. Prav tako se je naročnik odločil tudi za karbonski zadnji spojler, ki se je v presenetljivo hitrem času samo prilepil na prtljažna vrata. Pri BMW pravijo, da takšen zadnji spojler optimizira pot zraka, s tem pa nudi večjo stabilnosti pri hitri vožnji. Predzadnja je bila na vrsti montaža zadnjega difuzorja, ki v veliki meri izboljša izgled zadnjega dela vozila, le-temu pa doda tudi športni karakter. Kljub temu, da je imela naša različica 320d že nameščena 19-palčna aluminijasta platišča, smo se odločili za namestitev 20-palčnih aluminijastih platišč iz M Performance ponudbe z vrhunskimi pnevmatikami Pirelli P Zero.

BMWBLOG - BMW Slovenija -  BMW 320d M Performance - InWork (28)

Serviser je za namestitev vseh delov potreboval cel dan, kar pomeni približno sedem napornih ur. Za tak poseg bodo pri pooblaščenem BMW serviserju zahtevali slabih 400 evrov, kar pa je seveda močno odvisno od obsega dela in nenazadnje tudi modela vozila. Poleg samega dela pa je, razumljivo, potrebno prišteti tudi samo ceno posameznih delov. V našem primeru se je končna računica zaokrožila pri skoraj sedem tisočih in pol evrih M Performance vizualnih izboljšav;

  • štiri tisočake in pol je stal komplet platišč z vrhunskimi pnevmatikami,
  • 673, 20 evra so stali karbonski pokrovi stranskih ogledal,
  • 608, 96 evra je stal M performance odbijač,
  • 507, 48 evra zadnji difuzor,
  • BMW M Performance prag je vreden 170 evrov,
  • nalepke pragov prav tako 170 evrov,
  • ledvički v črni barvi pa 136, 56 evra.

Vozilo pred in po posegu bi z lahkoto zamenjali za povsem drugo vozilo, saj se vizualno avtomobil povsem spremeni. Že res, da je v našem primeru celoten poseg stal kar zajetnih sedem tisočakov in pol, a vendar je rezultat očiten. Če si želite izstopati iz množice voznikov vozila BMW 320d je, take vrste priboljšek prava izbira. Iz kateregakoli kota boste pogledali avtomobil, vas bo ta navdušil in na vaš obraz narisal nasmeh. Od vseh karbonskih dodatkov na ogledalih in odbijačih, do velikih platišč pa vse do modrih zavornih čeljusti, ki komaj čakajo, da se pred ostrim zavojem grobo zagrizejo v zavorne diske.

Če se obotavljate in niste prepričani, da je nakup takšnih dodatkov prava izbira, naj vam damo zeleno luč. Cena je pač takšna, kot se za poprodajne dele bavarskega BMW spodobi. Gre namreč za izredno kvalitetne dele, ki na trgu konkurirajo drugim predelovalnim podjetjem. A tukaj gre za nekaj, kar prihaja iz iste hiše kot sam avtomobil, nekaj, kar je vozilu že v krvi. Če verjamete ali ne, BMW 320d s paketom M performance postane povsem drugačen avtomobil. Ljudje ob pogledu nanj preprosto obnemijo in “ponorijo”, saj je vizualno povsem “utrgan in noro hud”, kot so se izrazili občudovalci. Prav tako izgled vpliva tudi na lastnika, ki mu daje boljši občutek, v srcu povzroči nemir in na ustnice riše široke nasmeške. Pa naj bo le 190-konjskih dizel ali 300+ konjski šestvaljnik, izbira za M Performance dele je vedno prava!

BMWBLOG - BMW Slovenija -  BMW 320d M Performance - After (1)

Fotograf: Jan Gregorin

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Prosimo, vnesite svoje ime

*

code