M4 na dirkalnih steroidih se pridružuje paleti predhodnikov, ki so pred njim s svojim impozantnim izgledom in zmogljivostjo navduševali največje ljubitelje BMW znamke.

M4 GTS kot utelešenje BMW Motorsport duha in visoko zmogljive tehnologije predstavlja najnovejšo pridobitev zelo ekskluzivne družine omejenih serij BMW M Coupejev. Do neke mere je GTS že dokazal, da je vreden svojega naziva z le 7 minutami in 28 sekundami, ki jih je potreboval, da je obkrožil slavni Nürburgring-Nordschleife… naziv legende pa bo prejel le s časom.

“Posebni modeli izostrijo značaj blagovne znamke BMW M in poosebljajo čustveno bogato in ekskluzivno doživetje vožnje. Z BMW M4 GTS smo ustvariti športni stroj za dirkalne steze, ki prinaša vrhunsko dinamiko in inspirativno zmogljivost. To nam omogoča, da dokažemo, kje so meje cestno legalnih vozil. Lastniki lahko zapeljejo svoj BMW M4 GTS na dirkališče, kot so Spa-Francorchamps, Nürburgring ali Laguna Seca – za clubsport dogodke, na primer – dosežejo nove rekorde krogov in dvigajo standarde cestno legalnih vozil,” pravi Frank Van Meel, predsednik BMW M GmbH.

bmw-special-editions (7)

Kateri so njegovi predhodniki? V letu 1988 smo prejeli prvega – BMW E30 M3 Evolution – proizveden v le 500 enotah z 2,3-litrskim štirivaljnikom in zmanjšanjem teže, dve leti kasneje je prišel še E30 Sport Evolution z 2,5-litrsko prostornino in le dvema končnima premazoma: Gloss Black ali Brilliant Red; proizvedenih je bilo 600 vozil. V letu 1995 se je pridružil naslednih E36 M3 GT, ki je s 3.0-litrskim šestvaljnikom do stotice pridrvel v 5,9 sekunde, na voljo v 350 enotah.

bmw-special-editions (15)

Verjetno najbolj priljubljen in opevan je M3 naslednje generacije, E46 M3 CSL. Coupe Sport Lightweight je v letu 2003 postavljal nove mejnike na področju karbonsko ojačane plastike, karbonske strehe, aerodinamike in mogočnega šestvaljnika. CSL je v svojem času prav tako kot GTS danes, dosegel rekordni rezultat na Nürburgringu s sedmimi minutami in petdesetimi sekundami.

bmw-special-editions (30)

Zadnji pred novincem je bil E92 M3, ki je bil na voljo v dveh omejenih izdajah: BMW M3 GTS je bil predstavljen v letu 2010, ki je le nadaljeval pot CSL-a. Zmanjšanje teže, povečanje prostornine V8 motorja iz 4,0 in 4,4-litra je GTS-u omogočilo, da je do stotice potreboval le 4,3 sekunde. Leto kasneje je M3 prejel še CRT, ki je bil izdelan v pičlih 67 enotah, združeval pa je tehnologijo M3 GTS z E90 obliko štirivratne limuzine.

bmw-special-editions (40)

BMW M4 GTS, predstavljen v letu 2016 ni le le rezultat trideset let trajajoče uspešne zgodbe BMW M3/M4 modelov, temveč upodablja tudi popoln model za praznovanje stoletnice podjetja BMW. Celo družino Motorsport športnikov si oglejte v spodnji galeriji. 

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Prosimo, vnesite svoje ime

*

code