Novi BMW X6 M Competition je eden najbolj impresivnih športnih terencev na trgu. M SUV, zgrajen na osnovi BMW X6, tehta okoli 2400 kg in premore ogromno količino moči: 625 »konjev« in 750 Nm navora. Kljub temu lahko X6 M prenese veliko več. In prav to nam je pokazal nemški tuner MANHART.

Njihov zadnji projekt se imenuje MANHART MHX6 700 WB in ima ogromno nadgradnjo moči: 740 »konjev« in 900 njutonmetrov navora. Za dosego tega povečanja moči je MANHART uporabil pomožno krmilno enoto MHtronik in nadgradnjo ECU enote.

Stranka ima prav tako na razpolago štiri 100-milimetrske izpušne zaključke izpušnega sistema MANHART iz nerjavečega jekla s funkcijo odpiranja ter zapiranja loput in izpušnimi cevmi, prevlečenimi s keramiko ali ogljikom. Izbirno (brez TÜV, samo za izvoz) je sistem »downpipe« MANHART Race brez katalizatorjev ter OPF filtra.

WB v imenu avtomobila pomeni »widebody«, iz slik pa je prav tako razvidno, da je bilo na karoseriji X6 M uporabljeno nemalo vizualnih dodatkov. 24-delni široki »bodykit« je izdelan iz umetniško kovanega ogljika, kateri ima strukturo vlaken in katere nepravilnost skoraj spominja na poliran marmor ali granit. Ta karoserija vključuje sprednji spojler, masko hladilnika, dvodelni zadnji spojler, zadnji difuzor, stranske pragove, ohišja zunanjih ogledal in druge dele iz kovanega ogljika. Iskreno mi vsi ti dodatki niso ravno pri srcu, nekateri enostavno preveč izstopajo in celotnega videza avtomobila ne zaokrožijo, še posebej izstopajoči kolesni loki. Manj je več?

Poleg tega je MANHART na avtomobilu MHX6 700 WB spremenil tudi pokrov motorja, ki je zdaj tudi izdelan iz ogljikovih vlaken. Preostali del karoserije je ovit v polno prevleko “Mat Charcoal Metallic” s sijajno črnimi kontrastnimi nalepkami MANHART.

Ne obstaja projekt izpod rok MANHART-a, ki je brez posebnih platišč. V tem primeru kovana platišča MANHART Concave One v satenski črni barvi zapolnijo široke ‘blatnike’. Platišča so obuta v pnevmatike 295/30R22 spredaj in 315/30R22 zadaj. Tudi višina vožnje se je znižala za okoli 30 milimetrov.Zavorni sistem je pri MANHART MHX6 700 WB ostal standardni – z izjemo individualne zasnove MANHART za več batne čeljusti; individualno nastavljive nadgradnje lahko tukaj zahtevate po želji.

V notranjosti MHX6 dobi dvanajstdelni komplet iz kovanega ogljika, ki poudarja svetleče se spremembe. Visokotehnološka tkanina iz vlaken ‘krasi’ armaturno ploščo, sredinsko konzolo in vratne plošče in prestavne ročice M športnega volana. Kovan ogljik se v velikem obsegu uporablja tudi na dvodelnih lupinah naslonjala in konzoli športnih sedežev. Ponovno sem mnenja, da so dodatki nesistematično razporejeni po kabin in celoten izgled celice izgleda nekoliko kičasto.

MANHART bo predstavil MHX6 700 WB na sejmu IAA Mobility 2021 v Münchnu med 7. in 12. septembrom v dvorani B4 na stojnici A60.

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Prosimo, vnesite svoje ime

*

code