Za deset tisoč evrov brez dvoma eden izmed najbolj privlačnih avtomobilov za prave avtomobilske navdušence. Zadnji pogon, 5,0-litrski V8 motor in ročni šest-stopenjski menjalnik.

Že v prejšnjih člankih smo prišli do ugotovitve, da bo cena odlično ohranjenih primerkov BMW M5 generacije kmalu narasla v višave. Vse to zaradi tega, ker je E39 BMW M5 po mnenju mnogih najboljši M5 v zgodovini. Povpraševanje bo le še naraščalo, ponudba pa se vztrajno krčila. Najnovejši BMW M5 uporablja napredni štirikolesni pogon, kar pomeni, da pravi navdušenci še bolj prisegajo na starejše generacije z zadnjim pogonom in ročnim menjalnikom. Danes smo na spletnem portalu Bring-A-Trailer opazili BMW M5 letnika 2001, ki bi lahko predstavljal izjemno nizko ceno za vstop v klub lastnikov M5 generacije E39. Trenutno je cena še nizka, saj gre za dražbo, zato verjamemo, da bo cena še narasla. A glede na to, da je do konca dražbe le še dva dni, trenutna najvišja ponudba pa 8,700$ (cca 7,389€), je to za E39 M5 z le 119 tisoč prevoženimi kilometri izjemno malo.

Screenshot_1

Na žalost pa le ni brez napak, nekaj je prask od kamenčkov, nekaj pa tudi prask, ki na vsakem avtomobilu nastanejo pri vsakodnevni uporabi. Pod pokrovom motorja je vgrajen 5,0-litrski V8 bencinski motor, pogonski sklop pa sicer združuje tudi šest-stopenjski ročni menjalnik, ki moč prenaša na zadnji diferencial. Kljub temu, da vozilo ni v vrhunskem stanju, združuje črno barvo zunanjosti in črno notranjost, ki je zelo zaželjena. Lak je v dobrem stanju, usnje pa tudi. Verjamemo, da je malo takih navdušencev, ki bi jih to odvrnilo od nakupa tega primerka, saj za okrog 10 tisoč evrov le ni tako veliko izbire.

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Prosimo, vnesite svoje ime

*

code