Več kot le tipični raketni gokart. JCW Challenge v omejeni izdaji izzove Britance, da se odločijo za to prav posebno, športnejšo različico že tako dinamičnega majhneža.

Če prikupnemu MINI-ju dodamo oznako JCW, to brez dvoma pomeni resno zmogljivost in vozne lastnosti pravih športnikov. JCW Challenge je potem še nekakšna nadgradnja, ki bo v omejeni seriji na voljo le v njegov domovini – Veliki Britaniji. Pod pokrovom se še zmeraj skriva 2.0-litrski TwinPower Turbo z 321 konjskimi močmi in 320 Nm maksimalnega navora, moč pa je prenešena na sprednjo os prek 6-stopenjskega ročnega menjalnika, takšnega kot ga najdemo tudi pri MINI John Cooper Works. Kaj je torej razlika med standardnim JCW in JCW Challenge?

mini-jcw-challenge (9)

Challenge je bil ustvarjen po navdihu pravega dirkalnika. MINI raketa posledično uporablja večje šnevmatike Pilot Sport Cup 2 dimenzij 215/45 R17 in platišča, ustvarjena v sodelovanju s Team Dynamics Racing. Challenge je prejel tudi karbonske komponente in JCW Pro Aerokit. Da se bo MINI dobro odnesel v svojem domačem okolju, potrebuje 330 mm zavorne diske in štiribatne Brembo zavorne čeljusti. Med najpomembnejše spremembe spada tudi Quaife diferencial z omejenim zdrsom, Nitron prilagodljivo vzmetenje in JCW Pro izpušni sistem, ki ga lahko kontrolirate s pomočjo Bluetootha. V notranjosti voznika pričaka nekaj oznak, da se zavedate omejene serije skupaj z nekaj novimi barvnimi kombinacijami. Britanci bodo prejeli le sto enot posebnega modela, za katerega bodo odšteli približno deset tisočakov več od standardne izvedbe.

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Prosimo, vnesite svoje ime

*

code