Velikokrat dobim to vprašanje. Veliko ljudi že ve, da imam kot oseba, ki je s srcem in dušo vpeta v avtomobilizmu to srečo, da vozim veliko precej dobrih avtomobilov, vendar jih je v tem letu nekaj vseeno izstopalo iz povprečja.

Vsi, ki se gibljemo v svetu avtomobilističnega novinarstva imamo to srečo, da lahko vozimo vrsto različnih avtomobilov, kjer so nekateri nekoliko boljši, spet drugi nekoliko slabši in potem je tukaj še tretja skupina. To so avtomobili, ki so se mi res vtisnili v spomin in jih zato ne bi vključil le na listo najboljših avtomobilov, ki sem jih vozil v 2017, ampak tudi nasploh. Da že takoj razčistimo in ne bo kasneje kakšne zmede lahko povem, da bom v tem članku govoril o najboljših avtomobilih, ki bi jih glede na vse njihove lastnosti tudi dejansko imel in mogoče tudi kupil s svojim denarjem. Zato jih ne ocenjujem zgolj glede na njihove zmogljivosti, saj bi potem lahko takoj zaključil, da sta bila najboljša avtomobila BMW M6 Competition in Mercedes Benz E63S AMG samo zato ker imata oba 600 konjskih moči ali več in pika. Pa temu ni tako, še zdaleč ne.

BMWBLOG - BMW TEST - BMW M6 Gran Coupe - Nockalmstrase (9)

Sam recimo pri avtomobilu zelo cenim vsestranskost, saj v tem pogledu na avtomobile gledam kot na svoj prvi avtomobil, torej vozilo, ki more narisati širok nasmešek na obraz in obenem služiti za dolga, umirjena potovanja tako, da na koncu ne potrebujem kiropraktika za hrbtenico ali bančnega posojila, da avtomobil obdržim na cesti. Kje sploh začeti?  Veliko je bilo odličnih avtomobilov.

Najprej mi na misel pade seveda BMW M2. Avtomobil je v zavojih naravnost neverjeten. Če iščete pravo igračo za dobrih 60 tisočakov, je M2 težko premagati. Med športniki je vredno omeniti še Seat Leona Cupra 290, ki sem ga vozil na slovitem Nurburgringu in bil enostavno šokiran nad zmogljivostjo, oprijemom in agilnostjo majhne kombilimuzine s prednjim pogonom. Verjetno je svoje prispeval tudi zeleni pekel, ampak izkušnja se mi je res vtisnila v spomin. Da ne boste mislili, da obožujem le športne avtomobile je posebno mesto pri meni našel tudi električni BMW i3. Odzivnost, tišina in drugačnost so stvari, ki ti med vožnjo dajejo popolnoma drugačen občutek od vožnje v drugih mestnih avtomobilih, pa še norega pospeševanja pri nižjih hitrostih se nikoli ne naveličam.

BMW 530e. Še en avtomobil, od katerega sem pričakoval bore malo, po koncu tedna pa sem komaj dal ključe iz rok. Nova serija 5 je res vrhunski avtomobil, v tem primeru pa ima vgrajen še dovolj zmogljiv in obenem tudi varčen hibridni pogonski sklop, ki po mojem mnenju popolnoma pristoji karakterju avtomobila. 6,1 litra na 100 prevoženih kilometrov v skoraj dvotonski poslovni limuzini s 250 konjskimi močmi? Ja prosim! Ne rečem, da ne bi bil avtomobil s kakšnim drugim pogonskim agregatom boljši, ampak me je ta še posebej presenetil ravno zato, ker nisem pričakoval veliko.

BMWBLOG-BMW-TEST-BMW-A-Cosmos-BMW-530e-iPerformance- naslovna

Torej veliko odličnih avtomobilov, ampak še vedno sta dva, ki izstopata. Težko je izbrati zmagovalca, saj bi enega izbrala glava, drugega pa srce. Govorim namreč o Porsche 911 991.2 GTS in BMW M240i M Performance. Porsche je povsem drugačen od česarkoli kar sem peljal do sedaj. Iz smisla vozne dinamike in samih občutkov med vožnjo je enostavno to to. Odličen boxerski šestvaljnik s 450 konjskimi močmi, vzmetenje, ki je na naših luknjastih cestah še nekako znosno a vseeno omogoča neverjetno stabilno lego in odličen PDK dvosklopčni menjalnik….no to je recept vozniške popolnosti. Zakaj ga torej ne opisujem čisto na koncu? Ker se mi vseeno zdi to nedeljski avtomobil, ki ga sam ali s partnerko/partnerjem zapelješ do najljubše ceste in v vožnji enostavno uživaš bolj kot s katerim koli drugim avtomobilom, čez teden pa uživaš v občudovanju njegove lepote.

BMWBLOG-car-of-the-year-2017 (14)

Torej nam ostane le še majhni BMW M240i M Performance. Zakaj bi izbral BMW M240i namesto BMW M2, saj se mi verjetno meša kajneda? No ne ravno. Kot sem že na začetku povedal, je to izbor avtomobila, ki bi si ga najraje lastil. M240i omogoča 90 odstotkov zmogljivosti M2 a je hkrati lahko tudi mnogo tišji, udobnejši in varčnejši, z M Performance dodatki pa tudi izgleda primerno. Odličen osem stopenjski menjalnik poskrbi, da so ‘avtocestni obrati’ res mnogo nižji od M2, kar veliko pripomore k udobju (glasnosti) na daljših potovanjih, obenem pa omogoča tudi mnogo manjšo porabo (v praksi tudi do 30%). S tem avtomobilom se enostavno da uživati v vseh okoliščinah, pa naj si bo to dolgo potovanje ali norenje po okoliških ovinkih. Enostavno se znajde v vsaki situaciji, je obenem tudi praktičen, kar pomeni, da se lahko zabavi pridružijo tudi trije prijatelji in zato, je BMW M240i M Performance najboljši avtomobil, ki sem ga peljal v letu 2017 in bi ga z veseljem tudi imel.

Fotograf: Jan Gregorin

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Prosimo, vnesite svoje ime

*

code