Večina avtomobilov pusti dober vtis, nekateri malce manj dober in nekateri nepozabnega. Verjetno že sami predvidevate, kateremu avtomobilu sem namenil tale prispevek.

Lansko leto je v svetu avtomobilizma prineslo kar nekaj zanimivih novosti. A če govorimo o bavarski znamki, ne moremo mimo nove generacije BMW M5, ki je po vseh kriterijih vrhunski avtomobil v svetovnem merilu, obenem pa je z zagotovostjo tudi najboljši avtomobil znamke BMW, ki sem ga peljal v letu 2018. O njegovih kvalitetah sem se že razpisal v testu in med primerjavo z M5 generacije E39, zato bom ta članek posvetil le občutkom.

Prav nobena skrivnost ni, da smo novinarji avtomobilskih medijev rojeni pod srečno zvezdo (sploh mi na BMWBLOG-u). Resnično radi preživljamo čas ob družbi zanimivih jeklenih konjičkih in bavarska znamka nam vsako leto postreže z le najbolj atraktivnimi vozili. Toda nekatere zvezde (NE tiste iz Stuttgarta!) svetijo bolj od drugih in le nekateri avtomobili pustijo res nepozaben vtis. Leta 2018 sem več deset tisoč kilometrov prevozil v družbi številnih BMW avtomobilov, vse od manjših športnih terencev pa do potovalnih kupejev, kot je recimo nova serija 8. Ampak kot sem omenil, ko nekatere z manj žalosti vrnem, avtomobili kot je BMW M5 predstavljajo težke dneve. BMW M5 svojega potenciala na zunanjosti ne prikazuje tako izrazito, kot bi si morda želeli. Dejstvo pa je, da vozniku ves čas nudi pristne vozniške užitke v povezavi s fantastičnim občutkom za volanom, odličnega volanskega obroča in zaradi zelo dobrih, že skorajda dirkaško oprijemljivih sedežih. Le-ti so obenem tudi izjemno udobni! To je prava avtomobilska perfekcija, ki je bila dosežena le s pomočjo najnovejše tehnologije. Vožnja je mogoče že tako sterilna, da s pomočjo vseh varnostnih pomagal še tako ne-izkušen voznik na asfalt brez težave spravi vseh 600 konjev, ki so v določeni nastavitvi že kar morda preveč umirjeni. To pomeni, da bi ga brez hude vesti posodil celo svoji punci. Avtomobil je torej kljub ogromni konjenici lahko povsem obvladljiv.  Seveda pa je lahko teh 600 konjev še kako podivjanih v primeru izklopa večine elektronskih pomagal in M xDrive sistem izbranim v 2WD Sport načinu delovanja. Takrat pa mora voznik dobro vedeti, kako odreagirati v kriznih situacijah. Osebno sem mnenja, da je dober avtomobil tisti, v katerem se ti takoj zdi, da je bilo narejeno vse po tvojih merah in zahtevah.

O BMW M5 pa ne pišem samo zaradi tega, ker nudi izjemne vozniške dinamike. Moč motorja in številke zmogljivosti niso edino bistvo, saj je njegova prednost predvsem v tem, da ponuja zmogljivosti na ravni superšportnikov, obenem pa udobno vožnjo vsaj štirih oseb! Udobje v voznem načinu Comfort je neprekosljivo tudi v primerjavi z avtomobili, ki ciljajo samo na udobje in celo prtljažni prostor je naravnost ogromen. Kot se za poslovno limuzino v osnovi tudi spodobi. Brez dvoma lahko zatrdim, da je novi BMW M5 usmerjen v zadovoljevanje voznikovih želja in družinskih potreb. Na vsak avtomobil gledam tudi na to, kako bi se obnesel pri vsakdanji uporabi in stroških. Tukaj moram priznati, da novi M5 predstavlja kar velik finančni zalogaj… je namreč avtomobil, ki bi ga ne glede na vsak razum izbralo srce. Končna ocena? Spoštljivih 8.9 točke.

Teden dni sem užival tudi z novim športnim terencem BMW X2 s katerim sem bil zelo opazen, predvsem zaradi bavarsko presenetljive drzno oblikovane zunanjosti in zanimive barve. Me je pa zmotilo trdo nastavljeno vzmetenje. Zaslužil si je oceno 7.8. Večjo oceno 8.5, si je zaslužil prenovljeni MINI Cooper S, nad katerim sem bil ponovno presenečen. Bilo je še na desetine drugih vozil znamke BMW, katerih teste si lahko ogledate v kategoriji TESTI.

Posebno omembo pa si zasluži tudi X3 M40i. Iskreno povedano, od njega nisem pričakoval preveč, saj mi športni terenci tako kot večini avtomobilskih navdušencev niso preveč pri srcu. Po tednu dni druženja me je najbolj presenetila vozna dinamika, saj je sama lega vozila že zelo blizu avtomobilom z nižjim težiščem. Tudi zvočna kulisa je zgodba zase, zato je ocena 8.4 glede na vse zelo primerna!

V svetu avtomobilizma pa niso le avtomobili, ki poskrbijo za zanimivosti. Tukaj so tudi ljudje, ki dodajo neverjetno izkušnjo. Hvaležen sem, da sem lahko leto 2018 preživel v družbi ljudi, ki si delijo enako izrazito strast do avtomobilov! Z bogatimi spomini pišem o letu 2018 in se že veselim novih izzivov in dogodivščin, ki bodo sledili v naslednjem letu!

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Prosimo, vnesite svoje ime

*

code