BMW je nedolgo tega z novo generacijo BMW M5 postavil svetovni rekord v najdaljšem driftu na svetu, ki pa bi ga kmalu pokopala elektronika.

BMW si je pred kratkim zadal cilj, da z novo generacijo BMW M5 in vozniškim inštruktorjem Johanom Schwartzom, postavi rekord v najdaljšem driftu na svetu. Rekord je isti voznik za BMW že postavil leta 2013, vendar je bil ta že kmalu za tem premagan. Ker pa so taka tekmovanja proizvajalcem avtomobilov zelo ljuba, se je BMW zadeve lotil zelo resno in tako iznašel način, kako bo njihov rekord popolnoma drugačen od vseh prejšnjih.

To so storili tako, da so ugotovili, kako avtomobil med nadzorovanim drsenjem napolniti z gorivom, saj je bila to do sedaj največja ovira. Schwartz je tako kontrolirano drsel v krogu kar osem ur in skupaj ‘predriftal’ kar 374,2 kilometra, vmes pa so ga iz drugega avtomobila, z gorivom med vožnjo napolnili kar petkrat. Če izključimo nekaj lažjih trkov obeh avtomobilov je vsaj navzven vse izgledalo popolno, sedaj pa je Schwartz razkril, da bi elektronika kmalu pokopala celoten poizkus, saj se je med rekordnim poizkusom brez pravega razloga izključila bluetooth povezava, ki jo je uporabljal za koordinacijo z drugim vozilom, drugi incident pa se je zgodil, ko se je avtomobil kar naenkrat odločil, da pogon ne bo več speljan le na zadnji kolesni par, temveč je kar sam preklopil nazaj na štirikolesnega.

Schwartz je za Verge dejal, da je moral zaradi prekinjene bluetooth povezave, kar med ‘driftanjem’ ponovno zagnati svoj telefon in ponovno vzpostaviti povezavo z iDrive sistemom, kar je bilo po njegovih besedah precej zanimivo. Še bližje predčasnemu koncu podiranja rekorda pa so prišli po okoli šestih urah, ko je avtomobil brez kakršnegakoli razloga, sam preklopil nazaj na štirikolesni pogon in tako skoraj končal bavarske sanje.

BMWBLOG-F90-BMW-M5-Drift-World-Record (9)

BMW je tako kot ostali proizvajalci avtomobilov, obseden s temi tekmovanji, ki dejansko ne pomenijo nič drugega kot še eno stvar s katero se lahko pohvalijo. Vse lepo in prav pa vendar bi veliki napori ekipe in še posebej voznika, kmalu splavali po vodi le zato, ker je imel avtomobil manjše težave z elektroniko. Morda pa nenehno kopičenje elektronike v avtomobile vseeno ni najboljše. Še vedno pa je impresivno, da je avtomobil mehansko zdržal brez kakršnihkoli problemov.

BMWBLOG-F90-BMW-M5-Drift-World-Record (20)

Vir: Verge

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Prosimo, vnesite svoje ime

*

code