BMW F90 M5 ne porabi toliko goriva kot njegovi predhodniki, sploh tisti z velikimi V10 agregati. 4,4-litrski TwinPower Turbo V8 je sicer bolj skromen, a daleč od varčnega!

Ko je National Highway Traffic Safety Administration (NHTSA) zaradi napake na črpalki za gorivo vpoklicala precej primerkov F90 M5 smo mislili, da je problem na ta račun odpravljen.

A očitno je problem še vedno prisoten in se sedaj odraža v napačnem prikazu količine goriva, kar je lahko resen problem. Indikator za prikaz goriva namreč pokaže več goriva kot ga je v resnici v tanku vozila. Voznik je tako prepričan, da ima še dovolj goriva, v resnici pa je slednjega precej manj. Namesto menjave določenega dela napako odpravi že pooblaščeni prodajalec, ki prepreči moteči vpliv na senzor, ki pokaže količino goriva.

Zadnji M5 je šesta generacija, znana tudi pod kodnim imenom F90. Uporablja 4,4-litrski TwinPower Turbo V8 z okroglimi 600 konjskimi močmi in 750 Nm navora. Za prenos moči je zadolžen osemstopenjski samodejni menjalnik, k optimalno opravljeni nalogi pa mu pomaga štirikolesni pogon M xDrive. M5 se tako iz mesta do 100 km/h “zapodi” v le 3,4 sekunde, ter doseže končno hitrost 305 km/h.

Lastniki spornih vozil bodo tako v kratkem poklicani na uradni BMW servis, kjer bodo izurjeni serviserji odpravili napako.

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Prosimo, vnesite svoje ime

*

code