Ob debiju dva meseca nazaj, je novi BMW i3s s seboj prinesel tudi novi inovativni sistem proti zdrsu pogonskih koles, ki je bil narejen posebej za največjo odzivnost BMW eDrive pogonskega sklopa.

Tako sistem, ki bo imel za prvo nalogo krotiti 184 električnih konjskih moči in 270 Nm navora v BMw i3s, v slabših voznih pogojih izboljša oprijem in stabilnost vozila med speljevanjem, med regenerativnim zaviranjem in ob pospeševanju iz ostrih zavojev. Sistem zahvaljujoč direktnim izračunom v procesorju znotraj pogonskega sklopa deluje 50 krat hitreje od navadnega, saj se kalkulacije ne izvajajo več v oddaljenem procesorju, ki zahteva dolge signalne poti.

“Z velikim navorom in dobro odzivnostjo stopalke za plin, električni motorji že sedaj zahtevajo več stabilnosti kot avtomobili s pogonom na notranje izgorevanje,” je dejal Peter Langen, vodja razvoja šasij pri BMW . Ravno zato so inženirji pri BMW razvili nov sistem, ki je narejen posebej za potrebe električnih avtomobilov.

Pozitivna lastnost hitrejšega delovanja pa obenem vseeno ni rezervirana izključno za električna vozila, saj lahko sistem optimizira tudi oprijem, stabilnost in vozno dinamiko pri vozilih z motorji na notranje izgorevanje. Ravno zato bo le ta svojo pot našel tudi v vse vrste BMW in MINI modelov s prednjim, zadnjim in tudi štirikolesnim pogonom, kjer bo zagotavljal opazno boljšo samozavest in večji užitek v vožnji takrat, ko bodo vozniške razmere res slabe.

World Premiere - BMW - BMW i3s (40)

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Prosimo, vnesite svoje ime

*

code