Britanski medij CarMagazine poroča o novih informacijah močnejše izvedbe električnega športnika BMW i8. Zmoglivejši Plug-in hibrid naj bi bil predstavljen leta 2016, v čast stoletnici obstoja BMW. Pred približno mesecem dni smo prvič zasledili govorice o BMW i8S, sedaj pa revija poroča, da je projekt potrjen. Izvedba bo tudi posebno darilo za odhajajočega prvega moža podjetja, […]

Britanski medij CarMagazine poroča o novih informacijah močnejše izvedbe električnega športnika BMW i8. Zmoglivejši Plug-in hibrid naj bi bil predstavljen leta 2016, v čast stoletnici obstoja BMW. Pred približno mesecem dni smo prvič zasledili govorice o BMW i8S, sedaj pa revija poroča, da je projekt potrjen. Izvedba bo tudi posebno darilo za odhajajočega prvega moža podjetja, Norberta Reithoferja, ki se bo upokojil leta 2016 oz. 2017.

Pri razvoju bo glavno vlogo prevzel oddelek BMW i, pod vodstvom direktorja Roberta Fedelija, ki je pred prihodom k BMW delal pri Ferrariju. Karbonska struktura in aluminijasta karoserija bosta prenešeni iz že obstoječega i8, večina notranjih delov pa bo preoblikovanih in bodo zagotavljali boljšo izkoristljivost prostora. Zadnji sedeži bodo odstranjeni in s tem naredili več prtljažnega prostora, na zunaj pa lahko pričakujemo menjavo vzmetenja, širše pnevmatike in večje zavore.

i8s

 

BMW i8S bo verjetno dobil štirivaljni 2,-0-litrski motor, ki proizvede 239 kW ali pa 3,0-litrski vrstni šestvaljnik, ki bo proizvedel 358 kW. Konvencionalni motor bo poganjal zadnjo os, električni pa prednja kolesa, skupna moč obeh bo znašala vsaj 373 kW in 704 Nm navora. Vročekrvni S model bo verjetno do stotice potreboval samo 3,5 sekunde, kar je 0,9 sekunde hitreje od BMW i8.

 

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Prosimo, vnesite svoje ime

*

code