BMW je trenutno na terenu kjer na nemškem dirkališču Nürburgring prvič testira novo serijo 1, za dokaz pa prilagamo fotografije malega vraga.

Največja sprememba nove serije 1 je vsekakor uporaba platforme UKL, kar pomeni, da bo serija 1 od sedaj naprej svojo moč prenašala na sprednji kolesni par in ne več na zadnji.

Skupaj z nekoliko večjimi dimenzijami in še vedno privlačnimi linijami bo “enka” ponujala več prostora, sploh za zadnje potnike in prtljago.

Prototip, ki ga vidite na fotografijah nakazuje na to, da gre za M Performance različico M140i, saj ima avtomobil večje zavore, nižje vzmetenje in seveda dve izpušni cevi, vsako na eni strani vozila.

2019-bmw-m140i-m-performance (14)

Za razliko od šestvaljnega predhodnika bo po novem BMW M140i poganjal turbo štirivaljni motor, ki bo preko sistema xDrive moč prenašal na vsa štiri kolesa. S tem se bo mala kombilimuzina preobrazila v resno konkurenco vozilom kot so Ford Focus RS, VW Golf R in seveda Mercedes-AMG A45. Pričakovana moč vozila je okrog 400 konjskih moči.

Ostale motorne različice bodo najverjetneje zelo podobne obstoječim tri- in štirivaljnim bencinskim in dizelskim agregatom. Zelo velika verjetnost je tudi za priključno hibridno različico, saj BMW na platformi UKL že sedaj nudi napredno tehnologijo. Odprta ostaja tudi možnost povsem električne različice.

Z novo generacijo serije 1 bo BMW opustil tudi trivratno različico, kar pomeni, da bo v ponudbi le še petvratna izvedenka.

Fotograf: Carscoops

1 komentar

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Prosimo, vnesite svoje ime

*

code