Audi je ravnokar predstavil še limuzinsko izvedbo modela A3, ki se bo za tržni delež borila z limuzinsko izvedbo Mercedes Benza razreda A, ter BMW serije 2 Gran Coupe.

V primerjavi s prejšnjo generacijo limuzinskega Audija A3 je nova generacija v dolžino zrasla za 40mm, v širino za 20mm v višino pa za 10 mm. Medosna razdalja sicer ostaja enaka, kar pomeni enako prostora za noge potnikov v drugi vrsti, a pri audiju vseeno poudarjajo, da novi A3 ponuja več prostora za glave in ramena. Prostor v prtljažniku s 425 litri ravno tako ostaja enako kot v prejšnji generaciji, v primerjavi s petvratno kombilimuzino pa ponuja 45 litrov prostora več.

Znotraj najdemo seveda popolnoma identično armaturno ploščo in sredinsko konzolo kot pri modelu A3 Sportback. To pomeni 10.1 palčni centralni zaslon na dotik, ter ogromni 12.3 palčni Virtual Cockpit za volanskim obročem, ki predstavlja verjetno najboljše digitalne merilnike na trgu in seveda spada pod opcijsko opremo. Standardno bo Audi A3 namreč opremljen s 10.25 palčnimi digitalnimi merilniki.

Audi je potrdil, da bosta v limuzinski različici ob debiju na voljo zgolj en bencinski in en dizelski agregat. 1.5 litrski turbobencinski agregat v različici 35 TFSI bo ponujal 150 konjskih moči, spojen pa bo lahko z ročnim ali sedem stopenjskim dvosklopčnim avtomatskim menjalnikom. Ravno avtomobili z avtomatskim menjalnikom bodo opremljeni tudi z 48 voltnim blago hibridnim sistemom, ki bo zagotavljal do 50 Nm navora s pomočjo majhnega elektromotorja in tako zmanjšal obremenitev bencinskega motorja, ter povečal ekonomičnost.

V baterijo, ki je vgrajena pod sovoznikovemu sedežu, se bo ravno tako shranjevala odvečna energija, ki se bo proizvedla ob zaviranju, ta pa bo kasneje omogočila, da se bo med t.i. jadranjem pri višji hitrosti bencinski agregat popolnoma izključil, saj bo za vse sisteme lahko skrbela elektrika. Tudi dizelski 2.0 litrski štirivaljnik, bo proizvajal enakih 150 konjskih moči in bo že standardno opremljen z avtomatskim menjalnikom.

Kasneje pričakujemo še različico z vgrajenim 1.0 litrskim bencinskim trivaljnikom, ki bo proizvajal 110 konjskih moči in bo  ravno tako opremljen s hibridno asistenco v kolikor boste doplačali za avtomatski menjalnik. Seveda v bližnji prihodnosti pričakujemo tudi športnejši različici S3 in RS3 kjer bo slednja zagotovo opremljena z 2.5 litrskim bencinskim petvaljnikom, ki bo proizvajal krepko preko 400 konjskih moči.

Kako se vam zdi novi limuzinski Audi A3 v primerjavi z BMW serije 2 Gran Coupe?

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Prosimo, vnesite svoje ime

*

code