Serija 8 Cabrio dodaja k formuli kupeja nekaj več, brez da bi s tem prinašala dodatne pomanjkljivosti.

BMW Serije 8 Cabrio prinaša še dodatno raven navdušenja nad že impresivno zmogljivostjo kupeja, o katerem smo poročali pred mesecem dni. Omogoča namreč, da se simfonija motorja sliši veliko bolj jasno, deloma tudi zaradi “Carbon Core” osrednjega dela – ta je inženirjem omogočil, da je premična streha, ki se spusti v 15 sekundah, skoraj tako trdna kot pri kupeju, pri tem pa je dodana teža samo 125 kg.

Zahvaljujoč tej konstrukciji, ojačani z ogljikovimi vlakni, ima 97% trdnosti kupeja, navkljub svoji odprti strehi. Posledično je zaradi tega tudi majhna razlika v upravljanju s štirikolesnim pogonom – večja agilnost se doseže s štirikolesnim krmiljenjem, pri katerem se obračajo tudi zadnja kolesa, kar avtomobilu omogoča boljši oprijem in tudi stabilnost pri zavojih. S 3,8 sekundnim pospeškom je tako samo za nekaj stotink počasnejši od mnogo lažjega kupeja, pri enaki specifikaciji 523 konjskih moči in s 4.4 litrskim twin turbo motorjem.

BMW M850i Cabrio nima neposrednega konkurenta, resnično obstaja na svojem lastnem otoku v avtomobilskem svetu. Estetiko in športnost skupaj v najprivlačnejši obliki lahko dobite za 121.950 evrov, v primerjavi z luksuznim kabrioletom Mercedes-Benz S560, katerega cena presega 150.000 evrov. Z merami 4,851 mm dolžine in 1,902 mm širine je M850i bližje kabrioletu E-razreda, vendar pa ta tudi v svoji najmočnejši AMG obliki s 429 konji ni tako močan. Njegovo športno osebnost bi lahko primerjali s kabrioletom Porsche 911 Carrero 4S, vendar pa je osnovna cena 174.000 evrov za 450 konjskih moči v primerjavi z M850i pretirana, glede na to, da ne doseže enake mere moči in luksuznih detajlov.

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Prosimo, vnesite svoje ime

*

code