Prav vsaka prestižna svetovna avtomobilska znamka ima v svoji pestri ponudbi različnih modelov svojo zastavonošo. Pri bavarskem BMW je med limuzinskimi predstavniki to prav gotovo že znana serija 7, po novem pa lahko stranke prestiž na štirih kolesih občutijo tudi ob večji oddaljenosti od tal, saj je sedmica dobila terensko izvedenko - BMW X7. Oba poslovna potovalnika smo preizkusili na čudoviti trasi preko Poljske...

Naše potovanje se je pričelo na domačem letališču na Brniku, kjer smo se ob šesti uri zjutraj zbrali novinarji ter slovenska predstavnica BMW Group Slovenija. Na letališču smo opravili vse potrebne formalnosti, spili jutranjo kavo ter že v kratkem sedli na letalo, ki nas je preko Dunaja dostavilo na naš končni cilj; v Varšavo na Poljskem. Po pristanku nas je že čakala prijazna hostesa, ki nas je pospremila do hotela, kjer smo opravili registracijo na sam dogodek in pozajtrkovali. Sledili so napotki izkušenih inštruktorjev in predstavnika BMW Group Poljska. Takoj po končanih napotkih smo se odpravili do avtomobilov, ki so nas pričakali na tej izjemni dogodivščini BMW CSEU Grand Media Tour 2019.

Celotna pot poteka od Varšave pa vse do južno-grškega mesta Solun, naša etapa pa se je raztezala na 680 kilometrov dolgi poti od glavnega mesta Poljske – Varšave do znamenitega mesta Praga. Ni nam ostalo drugega, kot da sedemo v mehak objem udobnega usnjenega sedeža, se sprostimo in se preko čudovite pokrajine odpravimo do končnega cilja.

Seveda se nam je porajalo vprašanje katere motorne izvedenke prenovljene serije 7 in novega SUV nastopača X7 bomo vozili. No, bili smo navdušeni, saj je bila motorna paleta naklonjena naši, adrenalina in čudovitih harmonij lačni duši. Sami smo sedli za volan naslednjih dveh mogotcev:



BMW serije 7 – 750i

BMW serije 7 nam je v osnovi že znan avtomobil, saj je na trgu že vse od leta 2015 in dobro opravlja svojo nalogo. Pa vendar je BMW moral narediti korak naprej in ponuditi prenovljeno serijo 7, ki bo v koraku s časom in bo uporabljala vse najnovejše lepotne popravke, ki jih znamka uporablja pri najnovejših modelih.

Sedmica je torej prejela lepotni poseg, nove, ožje sprednje luči, prenovljen zadek, najopaznejša razlika pa so ogromne ledvičke na nosu vozila. Prav slednje marsikomu niso najbolj pri srcu, a sedmica v živo z novo masko izgleda izvrstno.

Oznaka 750i na zadku vozila pa pomeni le eno; ogromen 4,4-litrski osemvaljni motor s kar 530 konjskimi močmi ter 750 Nm navora in seveda fenomenalno zvočno kuliso! Da je avtomobil hiter ni potrebno posebej poudarjati, pa vendar vas najverjetneje zanima točna številka. No, do 100 km/h boste potrebovali le skromne 4 sekunde, kar je za tako velik avtomobil neverjetna številka.



BMW X7 M50D

X7 je za razliko od sedmice, ki jo je BMW prvič predstavil daljnega leta 1977 luč sveta ugledal šele oktobra lani. Gre torej za povsem novo vozilo, ki želi nuditi vse udobje in prestiž, ki ga premore serija 7 ter ga postaviti še na višjo raven – dobesedno ter v prenesenem pomenu. Avtomobil ima kar 3 sedežne vrste, v drugi vrsti sta dva velika in izredno udobna usnjena “fotelja”, ki nudita popolno udobje tudi na daljših potovanjih, v tretji sedežni vrsti pa sta še dva primerno udobna sedeža za dodatne potnike.

Gre za ogromen avtomobil, ki cilja na udobje in trenutni trend prestižnih SUV vozil. Kot serija 7 ima tudi X7 ogromne ledvičke s povezanimi LED svetili in v enakem oblikovnem jeziku dodelane detajle z zaključkom pri zadku vozila.

Ker je avtomobil ogromen pa potrebuje temu primeren pogonski sklop. Na naši poti nam je bil dodeljen najmočnejši dizelski predstavnik družine z oznako M50d. Motor je že znan iz drugih BMW modelov, pomeni pa, da ima avtomobil kar štiri turbine, ki iz 3,0-litrskega agregata pomagajo iztisniti okroglih 400 konjskih moči in 760 Nm navora. To zadošča, da X7 suvereno pospešuje in stotico doseže v 5,4 sekunde. Po zaslugi prenosa zvoka preko kvalitetnega zvočniškega sistema je hrumenje v potniški kabini vrhunsko in daje občutek pravega športnega terenca.



Naj se avantura oz. Grand tour prične..

Kot rečeno, smo v roke najprej dobili ključ “prizemljenega” bavarskega poslovneža z oznako 750i. Že ob samem pritisku na gumb START ter posledično globokem rohnenju osemvaljnika so na plano privrela močna čustva, kar se je kazalo kot širok nasmeh v kombinaciji s povišanim srčnim utripom. Le redko imamo namreč možnost sesti v avtomobil s tako zajetno močjo ter seveda velikim bencinskim motorjem. Na prvem delu poti nas je čakala avtocesta vse do mesta Wroclaw, kjer je sledil prvi postanek.

Na 360 kilometrov dolgi relaciji smo sicer uživali v umirjenem vzdušju ter udobju, vseeno pa so nam misli begale k ideji po hitri vožnji na nemškem Autobahnu brez omejitve hitrosti. A nič zato, ob pritisku na stopalko na plin v voznem programu Sport nam je na obraz spet narisal širok nasmešek – osemvaljna simfonija je pač pravi balzam za ušesa. Pa vendar bistvo bavarske zastavonoše serije 7 ni brezglavo divjanje po dirkališču ali norčavo preganjanje po nemškem Autobahnu; gre za udoben poslovni potovalnik, ki v največji meri potnikom nudi izredno eleganco, udobje, plavajoč občutek, prestiž in nenazadnje tišino.

Sedmica je seveda vrh poslovne ponudbe zato lahko o njej govorimo v samih presežnikih in to brez pretiravanja. Ker je bil naš primerek izpopolnjen s programom BMW Individual je bila eleganca na vrhuncu; okrasni elementi, kvalitetni materiali, udobni sedeži,…kot se za tehnološko dovršen avtomobil spodobi pa je serija 7 polna asistenčnih pomagal, ki so pomagala, da je potovanje potekalo še bolj udobno in brezskrbno. Radarski tempomat s sistemom vzdrževanja voznega pasu namreč poskrbi, da je serija 7 tako rekoč polavtonomno vozilo. Kaj več si lahko želimo na dolgem potovanju po avtocesti?

Nenazadnje smo le prispeli v eno najlepših poljskih mest, mesto Wroclaw, ki slovi po edinem arhitekturnem muzeju v državi. Muzej je lociran v bivšem samostanu ob cerkvi sv. Bernarda. Po dolgi vožnji je bil postanek zelo dobrodošel, seveda pa nas je tu pričakalo tudi okusno kosilo. Po kratkem počitku smo si ogledali arhitekturni muzej.

Od našega cilja smo bili oddaljeni še 60 kilometrov, zato smo kmalu nadaljevali pot in se pripeljali do cilja prvega dne. To je bil seveda nekdanji grad preurejen v čudovit hotel; Uroczysko Siedmiu Stawów Luxury Hotel. Gre za edinstveno zgradbo, ki očara s svojim zanimivim izgledom in šarmom iz 16. stoletja.

Nekdanji renesančni grad z zgodovinsko primerno notranjostjo se baha s prepletanjem renesančnih in modernističnih elementov, ki skrbijo za pravi pridih prestiža in udobja. Prav tako se lahko hotel pohvali s prvim wellnessom podjetja L’Occitane na Poljskem.

Namestili smo se v grajske sobane in si privoščili dve uri počitka. Zatem smo se zbrali v jedilnici, kjer je sledil nagovor vodje korporativnega komuniciranja BMW Group Poljska, Katarrzyne Gospodarek in vodje korporativnega komuniciranja BMW Group za srednjo in JZ Evropo, Nikosa Tagkoulisa. Ga. Gospodarek nam je na kratko predstavila obe vozili, g. Tagkoulis pa pa nam je predstavil pot, ki je še bila pred nami. Zaželela sta nam dobrodošlico in varno potovanje do cilja.

Kot se za grajsko vzdušje spodobi smo bili nato deležni dvajset minutnega privat koncerta t.i. Pianohooligana – poljskega skladatelja in pianista, ki preseneti s kombinacijo jazzovske improvizacije ter moderne glasbe.

Pianohooligan ali Piotr Orzechowski, kot se sicer imenuje je mladi pianist in skladatelj ter eden najbolj nagrajenih jazzovskih glasbenikov mlajše generacije. Diplomiral je na ameriškem kolidžu Berklee College of Music in osvojil številne svetovne nagrade.

Prijetna večerja ter pester kulturni program sta nas uvedla v večer in zaključek prvega dne zanimivega dogodka. Po končani večerji smo se sprehodili po grajskem dvorišču in se nagledali mogočnih Bavarcev, ki so mirno čakali na prihajajoči dan. Veliki X7 je komaj čakal, da nas popelje po razgibani poti vse do Prage.

Drugi dan se je začel zelo obetavno, saj nas je po obilnem in okusnem zajtrku pot vodila po t.i. cesti Hundred Curves Road (Droga 100 Zakrętów). Gre za popularno cesto, dolgo 23 kilometrov, ki povezuje mesti Radkow in Kudowa Zdroj in kot namiguje ime, vključuje 100 fantastičnih zavojev, preko čudovite ter bujne pokrajine. Cesta vodi preko nacionalnega parka Stołowe Mountains, kar pomeni, da je narava res dih jemajoča; gosti gozdovi v kombinaciji s skalnimi formacijami so nas pustili odprtih ust. Prav vsak izmed stotih zavojev pa odpre nov razgled na čudovito okolico. Takšna cesta je bila po “dolgočasni” in enolični vožnji po avtocesti več kot dobrodošla.

Tako serija 7 kot veliki X7 sta na teh čudovitih zavojih pokazala, da kljub poslovno naravnanemu podvozju in vrhunskemu udobju izpolnjujeta ključno karakterno lastnost pravega Bavarca; znata se peljati izredno dinamično in hitro, kar ob tako velikih merah in masi vedno znova preseneti. Izkušnja lepo zavite ceste je bila tako izredno dober preizkus vsestranske uporabnosti teh dveh vozil. Iz zavoja v zavoj smo bolj uživali, žal pa tudi zavojev prej ali slej zmanjka.

Spet smo prispeli v mesto, tokrat v Hradec Králové. Po adrenalinski vožnji se je prilegel počitek. Ker pa smo v državi znani po priljubljenem hmeljnem zvarku smo seveda obiskali in si podrobno ogledali pivovarno Hradecky klenot. Sledilo je še kosilo, nato pa zadnje dejanje celotnega dogodka – pot do letališča v Pragi.

Z avtomobili smo bili sedaj že povsem povezani in navajeni njihovega obnašanja. Zadnji kilometri so minili v udobju, lahkotni vožnji ter z mislimi pri dejstvu, da se izvrstna izkušnja bliža koncu.

In že smo prispeli v čudovito Prago, kjer nas je čakala le še pot proti domu. Vsaka stvar se enkrat konča in h koncu je prišla tudi naša etapa od Varšave do Prage v dveh izredno izpopolnjenih poslovnih avtomobilih, ki bosta razveseljevala premožne pomembneže, jih razvajala z udobjem in prestižem ter na usta risala nasmešek…če si bo le voznik dovolil uporabiti program Sport in pošteno pritisniti na stopalko za plin…

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Prosimo, vnesite svoje ime

*

code