Do danes najdražji ter obenem najluksuznejši model bavarskega velikana pričakuje svojo uradno premiero konec leta 2021, predstavitev na trgu pa bo najverjetneje sledila spomladi 2022.

Tako kot je bil X7 bo tudi X8 prvi v zgodovini s to oznako. Da se je G07 X7 sploh pojavil na ceste, je trajalo več kot 12 let! Odgovor razredu GLS konkurenčnega Mercedes-Benza je ogledal luč sveta šele oktobra 2018.

BMW X8, ne bo le kupejevski model X7. Če sta si X5 in X6 v večini vidikov precej podobna, razen različnih strešnih linij in silhuet, je prihajajoči G09 X8 zasnovan kot vrhunec modelov X, je “creme de la creme” visokokakovostnih premium vozil. Poleg tega je prihodnji BMW X8 neposreden konkurent kolegu iz Stuttgarta, ki mu v tem luksuznem razredu primankuje prava družba.

BMW-jeva CLAR platforma

Prihajajoči X8 temelji na isti pogonski arhitekturi kot X7. Neglede na temelje, se od X7 oblikovno vseeno razlikuje. In večina podobnosti z generacijo G07 se pri pogonskem sklopu konča. G09 je izključno in v celoti razvit pod budnim vodstvom visokozmogljive divizije BMW M. Nov vrhunski športni terenec bo poosebljal popolnoma novo oblikovalsko filozofijo tako zunaj kot znotraj. Medtem ko se bo dolžina G09 X8 približno ujemala z dimenzijo X7, bo novi vodilni model BMW X prišel z ravno, a nazaj nagnjeno strešno linijo. Dodamo svež, mišičast obris, povsem novo sprednjo masko, ogromne “ledvičke” – ki so zadnje čase značilne za vrhunske modele X – in popolnoma preoblikovan zadnji del, skupaj z ‘zaobljenimi’ zadnjimi vrati.

Prihajajoči BMW X8 si bo verjetno izposodil nekatere značilnosti oblikovanja iz prav tako prihajajoče serije 7 (G70), ki naj bi bila predstavljena sredi leta 2022. Pričakujemo eleganten, vrhunski podpis v notranjosti, dramatično drugačen od tistega na X7. Pričakovani so tudi bolj izpopolnjeni materiali, polna usnjena oblazinjenja, novi digitalni zasloni in morda nov vmesnik (BMW OS 8.0).

Serija modelov G09 bo v bistvu nadgradila luksuzne standarde v svojem razredu s svojo posebno notranjostjo s štirimi sedeži, ki daje poudarek na prefinjeni potovalni izkušnji. Poleg tega naj bi X8 bil na voljo le v različicah M. Vstopen model, ki je ujet tudi na najnovejših vohunskih fotografijah, je najverjetneje hibridna različica X8 M45e, ki predstavlja prvo elektrificirano M Performance vozilo v zgodovini znamke! Čeprav bo verjetno imel enak električni pogon kot modeli 545e, 745e in X5 xDrive45e, pričakujemo, da bo na X8 povečana izhodna moč in izboljšan povsem električni doseg. Drugi na seznamu domnevnih različic pogonskih sklopov je X8 M50i, ki ga bo verjetno podprl 4,4-litrski V8 agregat, katerega najdemo tudi na modelih M850i ​in 750i. Nenazadnje naj bi na ceste prišla tudi različica X8M z največjo izhodno močjo.

Foto: BMWBLOG

X8M bi lahko prišel v dveh različicah: standardni model z močjo 460 kW oziroma 617 »konjev« in model »na steroidih« X8M Competition, ki naj bi postal prvi elektrificirani M model v zgodovini BMW. Prihodnji X8M Competition naj bi bil opremljen s hibridnim pogonskim sklopom, ki bo združeval bencinski V8 motor in električni agregat, kar bo skupaj dvignilo največjo moč do neverjetnih 552 kW oziroma 740 »konjskih moči«.

Svetla prihodnost je očitno mogoča tudi v kriznih časih, zato nestrpno čakamo na nove fotografije in informacije o prvem BMW X8, ki zna močno razburkati avtomobilsko industrijo in začrtati nove smernice med premium SUV vozili.

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Prosimo, vnesite svoje ime

*

code