BMW serija 8 je ena tistih bavarskih izdelkov, ki izjemno izstopajo v svojem izgledu. Včasih imamo tudi srečo in sami ujamemo v objektiv tako redek model in tokrat se nam je to posrečilo v ljubljanski garažni hiši.

Fotografije si lahko ogledate v spodnji galeriji. Avtomobil pod kodnim imenom “E31” je v začetku devetdesetih let postal pravi izziv za vse konkurenčne športne coupeje. Svojo moč je prikazal s svojimi atributi zmogljivosti, izjemnim bogastvom inovacij in razkošja. BMW 850i je bil prvič predstavljen leta 1989 na frankfurtskem mednarodnem avtomobilskem salonu in je demonstriral razvoj strokovnega znanja in izkušenj. Značilna karoserija je najbolj prepoznana po dolgem pokrovu motorja in zložljivih žarometih, gladkih linijah in strmo skrajšanem zadnjem koncu.

DSC02264-2

Najmočnejši od vseh, in model na fotografijah pa je 850CSi, ki je svoje sposobnosti in lastnosti prevzel od prototipa M8. 850CSi uporablja enak motor kot 850i, le da je ta uglašen tako močno, da mu je BMW dodelil novo kodo: S70B56. Posodobljen motor ima povečanje zmogljivosti na 5,6 litra in povečanje moči na 380 KM, ki so poslane preko 6-stopenjskega ročnega menjalnika.

Spremenjeno je tudi vzmetenje z bolj togimi vzmetmi in blažilniki in zmanjšano višino podvozja. Model ima tudi širša kolesa, prednji in zadnji odbijač pa sta nekoliko preoblikovana za izboljšanje aerodinamike. Proizvodnja legendarne osmice se je končala leta 1996, ker S70 enote ni bilo mogoče spremeniti v skladu z novimi predpisi o emisijah.

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Prosimo, vnesite svoje ime

*

code