Dandanes je težko razložiti, kaj je tako zabavnega pri vožnji, ne naravnost, ampak postrani. Danes mora vse biti ekonomično, izračunano in balansirano. Če pa ste iz obdobja, ko so bili avtomobili več voženi postrani se verjetno spominjate tudi, da so E30 M3 vladali dirkališčem, E28 M5 pa so bili ekstravagantni, edini elektronski del v njih […]

Dandanes je težko razložiti, kaj je tako zabavnega pri vožnji, ne naravnost, ampak postrani. Danes mora vse biti ekonomično, izračunano in balansirano. Če pa ste iz obdobja, ko so bili avtomobili več voženi postrani se verjetno spominjate tudi, da so E30 M3 vladali dirkališčem, E28 M5 pa so bili ekstravagantni, edini elektronski del v njih je bila ura na armaturni plošči.

To so bili dnevi, ko si res moral biti dober voznik, da si svoj BMW ohranil na stezi in se izognil kakšni življensko grozeči situaciji. Nihče ni poznal DSC, ESP ali ABS ali česarkoli elektronskega, kar bi uničilo zabavo. Ali nam je po dneh slave E30 in E28 sploh še kaj ostalo? Elektronika je nujno zlo, včasih potrebujemo varovanje pred samimi seboj, in zato tudi obožujemo izdelovalce vozil, ki omogočajo, da se takšno varovanje po želji izklopi. Tako se lahko adrenalinsko zabavaš, ko pa želiš normalno vožnjo, te elektronika varuje na vsakem koraku.

V spodnjih posnetkih si lahko ogledate zlate čase BMW in razlog, zakaj ljubimo pogon na zadnja kolesa: z njim oživimo!

1 komentar

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Prosimo, vnesite svoje ime

*

code