Že nakaj časa se govori o pošasti iz Münchna, ki sliši na ime BMW F90 M5. Slednja naj bi bila fenomenalna tako na dirkališču kot na ravninah. Kaj pričakovati?

Po poročanjih ljudi, ki imajo s superlimuzino opravka naj bi novi BMW F90 M5 za pospešek z mesta do 100 km/h potreboval 3,5 ali 3,6 sekunde, kar je občutno hitreje od trenutnega BMW F10 M5, ki za izvedbo istega manevra potrebuje 4,4 sekunde. Kako pa se obnese konkurenca v premium razredu? Za primerjavo lahko podamo dejstvo, da največji konkurent razreda E (Mercedes-Benz AMG E63 S) do stotice pospeši še nekoliko hitreje, in sicer v le 3,4 sekunde! Uporablja 4,0-litrski V8 motor s 610 konjskimi močmi in 850 Nm navora, seveda pa k vrhunskemu rezultatu pripomore štirikolesni pogon 4Matic. Kakšen bo uraden čas pospeševanja do stotice pri prihajajoči BMW M5 bo pokazal čas in njena uradna predstavite.

Glede na to, da bo novi M5 prvič opremljen s štirikolesnim pogonom in M DCT menjalnikom verjamemo, da so navedeni pospeški izvedeni prav ob uporabi omenjenih “pomagal”. Številke so vsekakor impresivne, a njihov blesk zastira BMW G30 M550i xDrive, ki za pospešek do stotice potrebuje 4,0 sekunde.

bmw-m5-g30-rendering (3)

Mogočna limuzina bo kot že znano uporabljala 4,4-litrski TwinPower Turbo V8, ki naj bi razvil okrog 600 konjskih moči. Poznejše izvedenke kot je npr. BMW M5 CS bodo deležne dodatne moči in prav posebne športno-dirkaške oprave.

Pojavile so se tudi govorice, da bo novi M5 ponujal možnost preklapljanja med zadnjim in štirikolesnim pogonom s preprostim pritiskom na tipko. Glede na sposobnosti in razpoloženje voznika se bo tako moč prenašala na vse štiri pnevmatike ali pa bo surova moč na voljo le na zadnjih kolesih, kar vsekakor poskrbi za veliko zabave.

Štirikolesni pogon sploh pri takšni moči zagotavlja občutno izboljšan oprijem, kar je še posebej pomembno na spolzki podlagi in pri kupcih, ki vozijo skozi visokogorske prelaze.

BMW bo svojo težko pričakovano superlimuzino F90 M5 predstavil proti koncu letošnjega leta, prodaja pa bo stekla s prihodnjim letom.

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Prosimo, vnesite svoje ime

*

code