Nedavno smo izvedeli novice, da bo BMW do leta 2020 elektrificiral vse svoje modele, ter da ne bo izdelal lastnega superšportnika. Novica pa je še precej globlja, saj se nam obeta BMW i8 M!

Kot rečeno se nam do leta 2020 obetajo elektrificirani prav vsi modeli v ponudbi bavarskega podjetja, prav tako pa je BMW oznanil tudi, da ne bo izdelal svojega lastnega superšportnega avtomobila. Sedaj je prišla na plano nova novica, katero je za revijo Motoring naznanil vodja prodaje BMW M oddelka, Peter Quintus.

V nedavnem intrvjuju je vodja prodaje Dr. Ian Robertson zatrdil, da je M divizija preveč zaposlena, da bi izdelala pravega superšportnika, saj se raje osredotočajo na velikoserijske modele. Na srečo pa nas je razveselil Quintus, ki je prikazal zakaj je BMW i oddelek tako zaposlen. Delajo namreč na M Sport različici modelov i8 in i3, ki bosta počasi korakala proti elektrifikaciji celotne podznamke BMW M in združitvi oddelkov BMW i in BMW M. Vodja prodaje je povedal, da je M različica modela i8 že načrtovana.

bmw-i8-m (3)

To pa ne pomeni, da je BMW že pripravljen za izdelavo takšnega vozila. “Na dolgi rok nas čaka elektrifikacija oddelka M. Vprašanje je kdaj bo prišlo do tega?” je povedal Quintus. “Če pogledamo težo baterij in zmogljivost vozila po elektrifikaciji je običajen pogon zaenkrat še vedno v prednosti.” Seveda je jasno, da je velik problem ravno teža baterij, kar bi pri elektrificiranih vozilih oddelka M reševali z uporabo ogljikovih vlaken v šasiji. Problem pa je, da je masovna proizvodnja šasij iz ogljikovih vlaken zelo draga in se bomo morali zato v prihodnosti navaditi na uporabo tehnologije karbonskega jedra, ki jo uporablja serija 7.

bmw-i8-m (2)

Ta tehnologija uporablja kombinacijo ogljikovih vlaken, aluminija in jekla, kar zmanjšuje težo v ključnih predelih in zmanjšuje stroške, ki bi jih s seboj prinesla šasija izdelana le iz ogljikovih vlaken.

Prihodnost bo torej še zelo zanimiva!

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Prosimo, vnesite svoje ime

*

code