Govorice o močnejši različici hibrida i8 krožijo že nekaj časa. Nedavno pa je bil primerek s športnimi dodatki opažen tudi na cesti!

Prototip je bil opažen v Münchnu, kjer krožijo govorice, da je močnejši i8 le prejel zeleno luč. Po besedah fotografa je bil opažen prototip i8 v lastni podjetja BMW, testirali pa so določene nove dodatke. Nekateri izmed teh dodatkov bodo najverjetneje nameščeni tudi na prenovljenem BMW i8 Safety Car, določeni dodatki pa bodo najverjetneje na voljo tudi na posebni cestni različici modela i8.

Za izboljšanje voznih lastnosti avtomobila sta bila izboljšana tudi podvozje in pogonski sklop, nekatere od teh sprememb pa so vidne tudi navzven. Spredaj je nameščen velik spojler, zadaj pa večji difuzor, saj oba omogočata boljši pritisk avtomobila k tlom. Zadnje steklo je narejeno iz ogljikovih vlaken, vdelane pa ima tudi odprtine za hlajenje motorja.

BMW-i8-Performance-Prototype (3)

Od običajne različice i8 se ta primerek loči še po AP Racing zavorah (6-batne spredaj in 4-batne zadaj), 20-palčnih ATS Racing platiščih, izboljšanemu hladilnemu sistemu in precej širših pnevmatikah (245/35 spredaj, 285/30 zadaj). Vzmetenje Bilstein izboljša lego vozila na cesti ter ga hkrati zniža za kar 15 mm.

Povsem neviden, a hkrati zelo uporaben dodatek za prenovljenega i8 je vsekakor tehnologija brezžičnega polnjena. BMW namreč v sodelovanju s Qualcomm še vedno testira tehnologijo brezžičnega polnjena litij-ionskih baterij, kar bo služilo tako za novo generacijo i8, kot vseh naslednji električnih in hibridnih avtomobilov družin BMW i in BMW i Performance.

Se BMW s temi dodatki pripravlja le na izboljšave na svojem Safety Car vozilu ali bodo vso tehnologijo in dodatke uporabili tudi na prihodnje generaciji i8? Mogoče nas izpod rok BMWja kmalu čaka pravi superšportnik!

Vir: Bimmertoday

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Prosimo, vnesite svoje ime

*

code