Prvi "engine swap" se je zgodil tudi pri povsem novem BMW F87 M2! Na kateri zmogljivejši motor je Baby M presedlal? Na šestvaljnik M3/M4 bratov, S55B30. Zmagovalna kombinacija je prvič uspela švicarskemu podjetju Dähler.

Podjetje, ki je svoj dom našlo blizi Berna v Švici, tokrat predstavlja povsem nov BMW M2, ki dejansko še ni prišel k večini končnih strank in že je tukaj zanj konkretna predelava, celo z menjavo motorja. Izjemno individualizirana vozila, kot je naslednji primerek, predstavljajo nekakšne mejnike v svetu predelav, “engine swap” pa je nedvomno nekje na vrhu te lestvice. Sanjski paket Dähler Design & Technic predstavlja kombinacijo M2 Coupeja in S55 enote, izvzete iz M4 Coupeja. Poleg transplantacije je M2 prejel tudi posodobitev novega motorja, ki sedaj proizvede 540 konjskih moči in 730 Nm maksimalnega navora med 2.900 in 4.900 obrati na minuto. To je ogromno že za kakšnega dvoinplus-tonskega velikana, kot sta BMW X5 ali X6, kaj šele za M2! Posledično majhna zver do stotice potrebuje manj kot štiri sekunde, doseže pa najvišjo hitrost 320 km/h.

Da bi M2 lahko vzdržal takšne napore, prejme tudi zmogljivo prilagodljivo dÄHler vzmetenje in kup prilagoditev, ki optimizirajo užitek v vožnji glede na vozne razmere. Med njimi je tudi 8-batni zavorni sistem z ogromimi, 400 milimetrskimi diski in izpušni sistem iz nerjavečega jekla istoimenskega podjetja. Alpine White M2 je prejel tudi novo obutev: 20 (ali 21-)-palčna «dÄHLer CDC1» platišča.

daehler-m2-swap-m4 (23)

Izgled samega vozila in njihove linije «dÄHLer competition line» od originala ni veliko spremenjen, M2 le prejme nov sprednji “lip” in opcijsko tudi zadnji spojler. Po želji naročnika je lahko posodobljena tudi notranjost.

Vir: Miranda Media

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Prosimo, vnesite svoje ime

*

code