Kot prvi slovenski medij razkrivamo slovenske cene za prihajajočega BMW serije 1.

Nova serija 1 predstavlja največji preskok iz ene v drugo generacijo do sedaj. Izgubil je slavni zadnji pogon, ki ga je nadomestil prednji pogon, bo pa zato ponujal mnogo več prostora v notranjosti. Prvič, ko smo izvedeli, da naslednja generacija serije 1 ne bo imela več zadnjega pogona, so nam zagotavljali, da je to zaradi večje prostornosti in obenem tudi cenejše izdelave, kar pa so očitno pozabili všteti v ceno, ki ni nič manjša kot do sedaj, oziroma je še za nekaj stotakov višja.

Pri osnovnih različicah in šibkejših motornih izvedenkah še ni tako hudo saj novi BMW serije 1 namreč v najcenejši različici 118i z vgrajenim 1.5 litrskim trivaljnikom stane okroglih 28 tisočakov, v najcenejši dizelski 116d pa okroglih 100€ več. Zatakne se pri močnejših različicah saj že dizelski 120d z xDrive štirikolesnim pogonom stane preko 38 tisočakov, cena najmočnejšega BMW M135i v ponudbi pa se začne pri kar 53.350€.

BMW 116d – 28.100,00 €
BMW 118D – 30.850,00 €
BMW 118i – 28.000,00 €
bmw 120d xdrive – 38.100,00 €
bmw m135i xdrive – 53.350,00 €

Če mislite, da je to potem konec pa se zelo motite. Za primer verjetno najbolj prodajane različice pri nas smo vzeli model 118d, ki v osnovi stane dobrih 30 tisočakov. Ko pa enkrat začnemo dodajati 5.350€ vreden M Sport paket, 2.301€ vreden športni steptronic menjalnik ali morda 2.435€ vreden paket inovacij, pa ta številka pri polno opremljeni različici preseže neverjetnih 60 tisočakov, kar je dejansko dvakrat več od osnovnega. Že osnovna cena se nam zdi zelo visoka, pa vendar je 30 tisočakov za dodatno opremo v seriji 1 to enostavno preveč!

Tudi pri najdražji različici lahko ceno ponesemo v višave, pa vendar ima manj možnosti dodatne opreme, ker je že v osnovi bolje opremljen, s tem pa je manjši tudi prirastek v ceni. Vseeno pa polno opremljeni BMW M135i stane kar 73.481€. Dejansko se sprašujemo ali BMW namerava sploh kakšnega prodati, saj je bil prvi BMW M2 dejansko cenejši od tega ‘hot hatcha’, ki je izgubil slavni zadnji pogon, izgubil opevani 3.0 litrski šestvaljnik in obenem ponuja tudi skoraj 40 konjskih moči manj od predhodnika. Nam se zdijo cene polno opremljenih različic enostavno absurdne in upamo, da bodo to kmalu dojeli tudi sami ter temu primerno znižali cene. Kakorkoli že, bodite previdni z dodatno opremo.

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Prosimo, vnesite svoje ime

*

code